عفونت توی بارداری نباید سرخود درمان شه باید بری پزشک با توجه به عمق فاجعه برات دارو تجویز کنن
کلا توی بارداری خوددرمانی توی هر زمینه ای ممنوعه عزیزم
با دکتر متخصص خودم 8/1نوبت دارم دیره تا اونموقع
خب نوبت رو جابه جا کن یا یه نوبت بین مریض ها برو
عزیزم دقیق سر اون تاریخ که نباید بری
اگر دکترت از این چسان فسان هاست یه دکتر دردسترس پیدا کن واسه اینجور مواقع
توی بارداری خیلی مهمه که دسترسی راحت به پزشک داشته باشی
سلام نازنینم
عفونت یک واژه کلی است، ترشحات چه ویژگی دارند ؟
ترشحاتم سبز رنگ و خیلی بدبو هستش
مترونیدازول 500 میلی گرم ، هر 12 ساعت یکی تا 7روز استفاده کنید، پماد واژینال دالاوگ سی شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود و البته اگر مراجعه کنید بهتر است