سلام به روی قشنگتون مامان گل
اوضاع بد نیست اما بله کم خونی دارید و باید مکمل آهن بعد زایمان حتما ادامه یابد، من توصیه میکنم در صورت موافقت پزشکتان تا زمان زایمان دو عدد ایرن فورت بخورید و بعد به یکی کاهش دهید
خداروشکر و ممنون دکتر عزیز...حتما باید دکترم تایید کنن؟
و اینکه این کمخونی تو حین زایمان مشکلی ایجاد نمیکنه؟
خواهش میکنم گل من و بله بهتر است با موافقت ایشان باشد باتوجه به سطح هموگلوبین مشکلی حین زایمان رخ نمیدهد 💕
خیلی خیلی لطف کردید دکتر جانم
چشم ممنونم
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم عزیزدلم 💜💓💜
من زایمانکردم دکتر عزیز
از نظر شما همون ایرن فورت رو شبی یکی باید مصرف کنم؟
به به قدم نورسیده مبارکتان باشد مامان گل 💜ماه اول شبی دو عدد استفاده کنید بعد شبی یکی ادامه داده و. 3ماه بعد زایمان آزمایش تکرار شود
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم