سلام خدمت دکتر عزیز و دوستان محترم
من بعد از اینکه هربار قرص مولتی ویتامین رو میخورم به شدت بالا میارم دو ساعت هم بعد از غذا میخورم اما نمیدونم چرا حالم بد میشه
پرسش (1402/07/16):
بالا آوردن بعد از مصرف مولتی ویتامین
250
15
1402/07/16
سوال کننده
0
1402/07/16
رادین پسر
سلام مدل قرصت عوض کن چی میخوری؟؟؟
منم همینجور بودم دکتر بهم پرگمام داد ک سافت ژل و کمتر اذیت میشه معده هضم راحتتری داره
منم همینجور بودم دکتر بهم پرگمام داد ک سافت ژل و کمتر اذیت میشه معده هضم راحتتری داره
0
1402/07/16
سوال کننده

0
1402/07/16
سوال کننده
اینه قرصم واقعا اذیت میشم موقع خودنش ،انقد بالا میارم که احساس میکنم بچه میخواد از دهنم بیاد بیرون
0
1402/07/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
این مکمل آهن است، مولتی ویتامین نیست، با مولتی ویتامین هم بالا میآورید یا با آهن؟
این مکمل آهن است، مولتی ویتامین نیست، با مولتی ویتامین هم بالا میآورید یا با آهن؟
0
1402/07/17
سوال کننده
من فکر کردم مولتی ویتامینه چون تو ترکیباتش ویتامین c ,ویتامین bو زینک داره
0
1402/07/17
سوال کننده
فقط با این بالا میارم دکتر
0
1402/07/17
سوال کننده

این دوتا رو هم میخورم با اینا هیچ مشکلی ندارم
0
1402/07/17
پزشک اوما
خیر جانم ، آهن است آخرین آزمایش را ارسال کنید تا میزان کم خونی را بیینم و مکمل آهن دیگری تجویز کنم البته قبل اینکار بعد این مکمل آهن را آخر شب با فاصله از غذا و چای و شیر مصرف کنید و بخوابید اگر باز بالا آوردید بگویید مکمل را عوض کنیم. مکمل مولتی ویتامین پریناتال را صبح بخورید، مکمل کلسیم استیکپ بعد ناهار خورده شود
0
1402/07/17
سوال کننده
دکتر عزیز ،از هفته ۸ به بعد دکترم اصلا برام آزمایش ننوشته جز هفته ۱۲ که مال سونوی ان تی بود ،بعد اون دیگه آزمایش ندادم
0
1402/07/17
سوال کننده
فقط چند روز پیش آزمایش گلوکز انجام دادم که جوابش هنوز اماده نشده
0
1402/07/17
سوال کننده

این ازمایشم هفته ۱۸ تو بیمارستان بعد از اینکه ترشحات زیاد داشتم برام نوشتن ،نمیدونم توش سطح کم خونی هست یا نه
0
1402/07/17
پزشک اوما
عزیزم همین آزمایش خوب است، راهکاری که گفتم را امتحان کنید اگر جواب نداد آخر شب ففول به جای این مکمل بخورید و گزارش دهید
1
1402/07/17
سوال کننده
ممنونم از پاسخگوییتون دکتر عزیز 🙏محبت کردید ،اگر بازهم تهوع گرفتم امشب تو همین تاپیک میگم
0
1402/07/17
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، منتظر اخبارتان هستم 💓💓💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- استفراغ بعداز رابطه چيه
- استفراغ خونی در هفته ۲۲
- سلام.پسرم رفلاکس داره ی دکتر خوب تو اهواز معرفی کنید ک متخصص اطفال باشه
- بالا آوردن زردآب توی ۱۱هفتگی
- حالت تهوع در بارداری
- استفراغ خونی دلیلش چیه؟
- علت دیدن خون همراه استفراغ در بارداری
- استفراغ نوزاد بعد از شیر
- حالت تهوع و استفراغ در هفته ۱۶ طبیعیه؟
- حالت تهوع و استفراغ از عوارض ال دی هست؟




