سلام خدمت خانم دکتر عزیز و دوستان اومایی ،من دیروز روز ۱۴ سیکلم سونو دادم میشه برام تفسیرش کنید و ببینید چه مشکلی دارم و اینکه آیا تنبلی تخمدانم خوب شده یا نه و میتونم باردار بشم ،بعدش اینکه با کورتاژ تشخیصی یا همون هیستروسکوپی مشخص میشه که لوله ها باز هستن یا نه ،یا اگه بسته باشن دکتر با هیستروسکوپی بازشون میکنه یا نه ممنونم .
0
1402/07/16
سوال کننده

0
1402/07/16
سوال کننده

0
1402/07/16
هستی m
هیچ مشکلی نیست ه
0
1402/07/16
هستی m
یکم ضخامت آندومتر پایینه که دکتر بهت قرص میده
0
1402/07/16
هستی m
یه فولیکول غالب خوب هم داری
0
1402/07/16
محب الحسین(ع) 💚
همه چی خوبه عالیه یه کوچولو آندومتر بالاتر باشه بهتره
0
1402/07/16
سوال کننده
والا حقیقتش من این ماه رو دارو گیاهی خوردم صد درجه تغییر کردم نشون دکترش هم دادم گفت این ماه خیلی شانس بارداریت زیاده نزدیکی داشته باشم
0
1402/07/16
مریم sh
داروی گیاهی چی خوردین؟
0
1402/07/16
سوال کننده
والا یه دارو گیاهی تو شهرمون هست خیلی عالیه معجزه میکنه یه مقدار عرقیات و یه پماد و یه معجون پنج گیاه بهم داد
0
1402/07/17
سوال کننده
خانم دکتر میشه جواب بدین
0
1402/07/17
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
بابت تاخیر پيش آمده بدلیل مشکلات فنی عذرخواهی میکنم 💓
اقدام داشته باشید چون فولیکول بالغ دارید و به پزشکتان مراجعه کنید اگر صلاح دانستند داروهای استروژنی برای بهبود ضخامت اندومتر آغاز گردد خودتان هم لوبیا سبز و شکلات تلخ فراوان بخورید در مورد سوال بعدی عکس رنگی از رحم ارجح تر است
بابت تاخیر پيش آمده بدلیل مشکلات فنی عذرخواهی میکنم 💓
اقدام داشته باشید چون فولیکول بالغ دارید و به پزشکتان مراجعه کنید اگر صلاح دانستند داروهای استروژنی برای بهبود ضخامت اندومتر آغاز گردد خودتان هم لوبیا سبز و شکلات تلخ فراوان بخورید در مورد سوال بعدی عکس رنگی از رحم ارجح تر است
1
1402/07/17
سوال کننده
خواهش میکنم خانم دکتر شما ببخشید ،یعنی امکان داره باردار بشم ،یعنی با این ضخامت باردار نمیشم
0
1402/07/17
سوال کننده
دیگه تنبلی ندارم یعنی
0
1402/07/17
سوال کننده
بعدش ارجح تر یعنی چی که در مورد عکس رنگی نوشتید
0
1402/07/17
پزشک اوما
بله امکان بارداری هست اما پزشکتان در مورد داروهای استروژنی هم تصمیم بگیرد.
در مورد لوله ها پرسیدید گفتم عکس رنگی تشخیص دقیق تری میدهد
در مورد لوله ها پرسیدید گفتم عکس رنگی تشخیص دقیق تری میدهد
0
1402/07/19
سوال کننده
ممنون خانم دکتر مهربون ،یه سوال دیگه داشتم که این چند روزه نفخ شکم دارم هیچوقت اینجور نبودم دستشویی هم میرم از روز ۱۳ پریودیم تا الان که هجدهم پریودیم هست زیر شکمم درد میکنه یعنی تخمدان چپم
0
1402/07/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
سوالات غیرمرتبط با تاپیک اولیه را در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم
سوالات غیرمرتبط با تاپیک اولیه را در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم



673

