سلام دکتر جان من نوزاد یک ماه ونیم دارم کولیت اولسراتیو(اسهال خونی شدید) دارم قرص نیزوپرد و انما وشیاف مزالازین استفاده میکنم وقتی هم شیرمو به بچم میدم اسهالی میشه یا استفراغ میکنه نظر خودتون شیر دادن از سینم رو ادامه بدم یا شیر خشک بهتره چون از دکتر پرسیدم میگه داروت تاثیری رو شیر دادن نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



353
1402/07/16


