
اینم عکسشه
منم مریض بودم سرماخوردگی داشتم با سرفه شدید
شوهرم فرستادم عطاری گفته بود که بارداره
یه سری داروگیاهی داده بود که بجوشونم صاف کنم بخورم و وقتی صاف کردم یکی از اینا بردارم بریزم داخلش و قاطی کنم بخورم
داخلش پاکت های کوچیک بود که یه چیزایه ریز حالت تخم شربتی خاک شیر بود وقتی میریختم توی دمنوش بزرگتر میشدن
آره مثل همون 4تخمه میمونه، یعنی توی بارداری مشکلی نداره بخوریم؟
من حامله بودم دکتر داده بود بهم
چیز خاصی نسیت داخلش
باز بزار دکتر جواب بده
نمیدونم والا عطاری که گفته بود نه مشکلی نداره
داروهای گیاهی دیگه ایم داشته ولی نداده به شوهرم گفته چون بارداره خوب نیست براش اینارو داده بود بهم
حدود ۱۰ روز پیش که من استفاده کردم چند باری و خوردم
از دکترت بپرس
نظر هر دکتری فرق میکنه
ترکیباتش چهارتخم و شیره یه درخته فکر نمیکنم مجاز باشه
عزیزم برای گلودرد شیر گرم بخور خیلی مفیده
من باردار بودم میخواستم بخورم روش نوشته بود تو بارداری و شیردهی مجاز نیست
واسه سرفه تو بارداری شربت گیاهی باریج میشه استفاده کرد