سلام خانم دکتر شبتون بخیر
من شیاف فیتوواژکس هر شب استفاده میکنم و شبی یکی آزیترومایسین خوردم و فلوکونازول ۱۰۰هم ۳شبه میخورم ولی هنوز خارش دارم.تا قبل این ک فلوکونازول بخورم یکی دو روز ترشح سفید پنیری داشتم ولی فلوکونازول ک خوردم ترشحاتم آبکی شد ولی خارش رو دارم.
چیکار کنم به نظر شما؟پماد هم استفاده کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



350
1402/07/15





