آب نمک قرقره کن برای گلوت خوبه
بنام خدا
هیچی
منم گذروندم یه سرماخوردگی خیلی بد رو فقط با قرقره آب نمک و دمنوش آبجوش و عسل و لیمو
دمنوش عناب عالیه،دمنوش به عالیه،به رو بگیر دوساعت بپز،بعد با میکسر و آبش لهش کن،از صافی عبور بده بخور عصاره اش رو
سوپ جو و مرغ
کدو حلوایی،برا هوش جنینت هم عالیه
آب نمک رقیق قرقره کن موقع خوابت فراموش نشه
طول روز هم چند مرتبه تکرار کن
دیگه مقدار خیلییی کم عسل و لیموی حتماااا تازه چند قطره بریز آب ولرم بخور
دیگه لیمو شیرین تا میتونی میل کن
شلغم اگر تیرویید نداری میتونی طول روز ی دونه بخوری
تیرویید ک دارم اما شلغمم میخورم ک یه کم گلوم اروم شه
منم گرفته بودم خیلی بینیم کیپ بود و احساس نفس تنگی داشتم و از چشام اشک میومد
رفتم دکتر پریروز
یه سرم زد و قرص سرما خوردگی و شربت دیفن هیدرامین داد
سرم و که زدم بهتر شدم
انقد مایعات و لیمو و اینچیزا خوردم فایده نداشت
سلام به روی ماهتون مامان جان
سیتریزین روزی یک عدد بخورید.
شریت سیم پرگنالکد را شروع کنید و هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری دیفن هیدرامین ساده بخورید. آب نمک رقیق را همچنان قرقره کنید مایعات گرم بخورید ،، لعاب به دانه بخورید اما خود دانه ها را نخورید و. اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💓