اوووخی ، قربون دستای نمکش برم من 😍🌹 از طرف من یه بوس گنده بذار پشت دستاش 😘
من تجربه ای ندارم بذار دوستان باتجربه و پزشک عزیز بیان نظر قطعیشون بهت بدن 🙏
ایشالله که چیز خاصی نیست 😇🙏
سلام مامان جان
بیقراری و خارش دارد؟
سلام عزیزم بنظر پشه میاد دونه واکسن ریز تره معمولا
نه بی قرار نیست اصلا مثل همیشست
عزیزم بنابراین روی دانهها کالاندولا بزنید و صبوری کنید تا ببینیم بیشتر میشوند یا خیر
بردم بهداشت نشون دادم امروز گفتن نگران نیاش اینا پشست سرخک نیست . ولی اومدم خونه دیدم یدونه بالای دستشم اضافه شده
دکتر من توی گوگل خیلی چیزای بدی درباره سرخک خوندم که خطر مرگ و میر داره دور از جون
اگه یک درصد این سرخک باشه چی میشه؟
خیلی خطرناکه؟
ببرم دوباره یه دکتر دیگه هم نشون بدم؟
هیچ علائمی نداره ولی نه تب نه سرفه . مثل همیشست
عزیزم به سرخک شباهتی ندارد،. کالاندولا زدید ؟
سلام پسرتون خوب شد؟ منم هفته پیش واکسن یک سالگی پسرم رو زدم، دستش اینجوری شده ولی خیلی بیشتره از کم شروع شد و کم کم زیاد شده، شما چیکار کردین؟