سلام خانم دکتر وخانمای گل وقتتون بخیر،دخترم انگار از دیروزه سرما خورده آبریزش بینی داره وتو خواب هم همش انگار خلط داره وسرفه میکنه و هی آب دهنشو قورت میده فعلا هم دسترسی ب دکتر ندارم میشه راهنمایی کنین چی بدم بهش؟
0
1402/07/15
shoko6968 z~z
قطره پلارژین عالیه برا سرفه و سرما خوردگی منم پسرم سرفه میکرد بهش دو روز دادم خوب شد هر هشت ساعت دوبرابر وزنش دادم
0
1402/07/15
zari khanom
منم دخترم چند روزه بی اشتها شده و سرفه میکنه ...البته قبلا سرفه خشک میکرد الان میبینم یکم سرفه ش خس خس داره
0
1402/07/15
zari khanom
میگن بخور سرد خوبه ...منکه ندارم دستگاهشو باید بخرم
0
1402/07/15
سوال کننده
تب هم داشت پسرت؟
0
1402/07/15
سوال کننده
وای سرماخوردگی چ زیاد شده دخترم خیلی بیقراره انگار دلدرد هم داره همش زور میزنه
0
1402/07/15
zari khanom
دختر منم روزی یبار تب میکنه
با تب بر میاد پایین
با تب بر میاد پایین
0
1402/07/15
مهربان بانو
دختر منم مریض شده🤧
0
1402/07/15
مهربان بانو
دخترام البته
0
1402/07/15
مهربان بانو
حس میکنم گلوشون خلط داره ببرم انتی بیوتیک بده
0
1402/07/15
مامان نی نی
پسر منم سرفه عطسه آبریزش بینی. گرفتگی صدا
فقط سیتریزین داد و اسپری بینی
فقط سیتریزین داد و اسپری بینی
0
1402/07/15
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
باتوجه به سن دلبندتان باید حتما مراجعه کنید چاره ای نیست فعلا با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید. دلبندتان را مقداری شیب دار بخوابانید و پیگیری کنید 💓
باتوجه به سن دلبندتان باید حتما مراجعه کنید چاره ای نیست فعلا با قطره سدیم کلراید بینی را به خوبی شستشو داده و به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید. دلبندتان را مقداری شیب دار بخوابانید و پیگیری کنید 💓
0
1402/07/15
سوال کننده
خانم دکتر چندقطره سدیم کلراید بزنم؟
0
1402/07/15
سوال کننده
البته بینیش ظاهرا چیزی نداره ولی خب مشخصه کیپه نمیتونه نفس بکشه
0
1402/07/15
سوال کننده
اره دختر منم اینجوریه
تب ندارن؟
تب ندارن؟
0
1402/07/15
سوال کننده
تب نداره عزیزم؟
0
1402/07/15
zari khanom
من پری روز دکتر بودم گفت هر چهار ساعت تو هر بینی ی قطره
0
1402/07/15
zari khanom
دخترت تب داره؟
دختر من رپزی یکبار دمای بدنش تا 37/8میره ی بار تب بر میدم خوب میشه
دختر من رپزی یکبار دمای بدنش تا 37/8میره ی بار تب بر میدم خوب میشه
0
1402/07/15
zari khanom
روزی
1
1402/07/15
سوال کننده
اهان مرسی عزیزم
0
1402/07/15
سوال کننده
ن خداروشکر فعلا نداشته ولی انگار اسهال هم داره
0
1402/07/15
سوال کننده
تا روزی چندبار دفع داشته باشه طبیعیه؟
0
1402/07/15
zari khanom
نمدونم...چند باره مگه؟
0
1402/07/15
سوال کننده
الان از صبح سه بارو داشته
0
1402/07/15
پزشک اوما
یک قطره جانم
0
1402/07/15
سوال کننده
هرچند ساعت؟
0
1402/07/15
سوال کننده
بعد خانم دکتر از موقعی ک سرما خورده بعد هربار شیرخوردن گریه میکنه انگار دلپیچه داره وبعدش هم دفع داره یکم آبکیه فک کنم اسهاله مشکلی نداره بی بی کر رو بهش بدم یا اون فقط واسه یبوسته؟
0
1402/07/15
سوال کننده
بعد برای اسهال چی بدم بهش؟
0
1402/07/15
مهربان بانو
یه مقدار بدنشون داغ میشه ولی تب ندارن.بردم دکتر برای جفتشون سفیکسیم نوشت
0
1402/07/16
پزشک اوما
بستگی به شرایط دلبندتان دارد جانم ولی فواصل کمتر از دوساعت نشود
به جای بی بی کر ،پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید
به جای بی بی کر ،پدی لاکت 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید
0
1402/07/16
سوال کننده
خانم دکتر امشب بردمش دکتر ولی ی چیزایی تجویز کرده ک اصلا ربطی ب سرماخوردگی نداره😕
حالا بنظرتون این داروهارو بدم؟
حالا بنظرتون این داروهارو بدم؟
0
1402/07/16
سوال کننده

0
1402/07/16
سوال کننده
طبق چیزایی ک من تو گوگل دیدم اینا هیچ کدومشون ربطی ب سرماخوردگیش نداره
0
1402/07/16
سوال کننده
البته گفتم اسهال داره
0
1402/07/16
مهربان بانو
مترونیدازول و کوتریموکسازول برای عفونت روده هستن که ممکنه اسهالش برای عفونت باشه برای همین تجویز کرده
0
1402/07/16
سوال کننده
بدم بهش بنظرتون؟
0
1402/07/16
سوال کننده
الان اسهال هم نداره
0
1402/07/16
مهربان بانو
بنظرم بهش بده.حالا بازم از دکتر اوما بپرس مطمئن شو
0
1402/07/16
پزشک اوما
عزیزم مترونیدازول و کوتریموکسازول برای اسهال داده شده الان چه علامت هایی دارد؟
0
1402/07/17
سوال کننده
الان اسهال نداره واینکه سرفه وعطسه وآبریزش بینی وگاهی اوقات گرفتگی بینی داره
0
1402/07/17
پزشک اوما
اگر ندارد ندهید ، قطره پلارژین را شروع کنید و اگر بهتر نشد مجددا مراجعه کنید
0
1402/07/18
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
بردمش ی دکتر دیگه قطره پلارژین داد با نئوتادین
بردمش ی دکتر دیگه قطره پلارژین داد با نئوتادین
0
1402/07/18
zari khanom
پلارژین عالیه ....فقط من ازاد گرفتم صد تومن
با دفترچه چ قیمته؟
با دفترچه چ قیمته؟
0
1402/07/18
سوال کننده
نمیدونم والا من نئوتادین وپلارژین واسپری سدیم کلراید باهم فک کنم۱۷۰تومن شد
0
1402/07/18
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



452

