پدی لاکت دارم برای نفخ میدم برای یبوست چقدر بدم؟
پدی لاکت ربطی ب یبوست نداره
قبل از شیر خوردن روی شکمش با روغن بچه چرب کن
و دور نافش با دو انگشت در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده
بی بی کر هر هشت ساعت پنج قطره بده
اره. شبرخشکه قطع کردم. پدی لاکت نوشته هم اسهال هم یبوست
بی بی کر بدش پدی لاکت بدتر یبوست میاره
این مارک شیرخشک بهش نمیسازه ، عوض کن
منم نوزادم آپتامیل اسهالش میکنه و نان یبسش میکنه
اما چون شیر خودمو میدم با نان اوکی تره و فقط روزی یه بار میخوره شیر خشک
دکتر گفت باید امتحان کنی چه شیری میسازه.و معمولا نوزادای شیر خشکی دفعشون این شکیه و دیر به دیرع
سلام مامان جان
پدی لاکت را قطع کنید به جای آن بی بی کر هر 12 ساعت 5 قطره بدهید در طی روز در فواصل منظم شکم را دورانی ماساژ داده و پاها را مانند دوچرخه زدن حرکت دهید ، همچنین اطراف مقعد را با روغن گلیسیرین ماساژ دهید، اگر بهتر نشد با متخصص اطفال مشورت کنید شیرخشک به انواعی همچون گیگوز، آپتامیل یا کامفورت تغییر کند ❤️
چشم ممنون. یه سوال غیر مرتبط خوردن آسپرین شبی یکی در شیر دهی اشکالی نداره؟ دکتر ارتوپد داده
سوال جدید را در تاپیکی جدید مطرح کنید تا توسط پزشک پاسخدهی شود