با سلام خدمت خانم دکتر و مامانای عزیز،خاستم بدونم آیا تا حالا پیش اومده بچش موقع دندون درآوردن یبوست بگیرن؟ منم تا جایی ک میدونم بجه ها اصولا اسهال میشن ن یبوست،ولی از یکی اینطور شنیدم میخاستم ببینم کسی تجربه مشابه داشته،من آلان دخترم ۱ ماه میشه تقربیا هز چند روز موقع دفع اذیت میشه و گریه میکنه تو ابن هفته طوری شده ک س بار دفع داشته هر س بارم اذیت بوده با اینکه آلو و کدوحلوایی بهش میدم همش تو غذاش کره و روغن زیتون هست جودوسر کلا براش زیاد استفاده میکنم نمیدونم چرا اینطور شده خواهشن هرکس تجریه داره راهنماییم کنه
0
1402/07/14
سوال کننده
دندون آسیاب هم داره در میاره نیش هم انگاری کمی ورم داره کلا دخترم موقع دندونای دیگه ش هم اسهال نشده بود ولی ی بار یادمه واسه ی دندون کمی مدفوعش زیادتر و ابکی شده بود
1
1402/07/14
مامان ی خانم کوچولو
سلام عزیزم منم شنیدم بیشتر اسهال میشن
1
1402/07/14
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
یبوست نه نمیشه . یکم حالت شل میشه . ممکنه پاهاش قرمز شه . ممکنه اب دهنش بره .
پسر من ابریزش بینی شدید میگیره موقع دندون دراوردن حتی
ولی یبوست جدید بود
پسر من ابریزش بینی شدید میگیره موقع دندون دراوردن حتی
ولی یبوست جدید بود
0
1402/07/14
سوال کننده
خانم دکتر ی چیز دیگه اینکه دخترم حساسبت ب پروتین گاوی داره حدودا ۴ ماه بیشتزه بهش فرنی با شبر ماجان میدم ،حدودا ۲ ماه هم میشه شیر بصورت نوشیدنی میدم،ی چیزی ک تازه بهش میدم سویق کودک هست ۲ هفته میشه میدم دخترم حساسیت ب گندم هم داشت چند وفت ی بار ماکارونی دادم مشکلی نداشت ولی الان روزانه تو فرنیش سویق کودک میریزم احتمال داره هنوز حساسیتش باشه ک اینطور میشه
0
1402/07/14
سوال کننده
؟؟؟
0
1402/07/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
مایعات و آب بع حد کافی میدهید؟
مایعات و آب بع حد کافی میدهید؟
0
1402/07/15
سوال کننده
بله خانم دکتر حدواد ۲۰۰،۳۰۰ سی سی آب تو شیشه میخوره ،تو لیوان هم میخوره حدود ۱ لیوان بزرگا آب میخوره در کنار آب تو شیشه،یعنی حدوا ۵۰۰ سی سی مبخوره ی وقتا بیشتر ی وقتا یکم کمتر
0
1402/07/15
سوال کننده
میوه هم نارنگی،گلابی،اینا مبخوره
0
1402/07/15
پزشک اوما
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟
0
1402/07/15
سوال کننده
مولتی ویتامین کیدزی ک همش از اول همین مارک میخورد قطره اهن هم لیپیفر فورت ک از اول اینو میخورد مشکلی نداشت، دوسه روزه بخاطر یبوست بی بی کر خریدم شاید بهتر ش ک تاثیری نداشت فعلا
1
1402/07/15
پزشک اوما
عزیزم پوره کدو سبز بدهید و کدو سبز داخل غذاها بریزید ، بی بی کر را هر 8 ساعت 5 قطره ادامه دهید، روغن زیتون مجزا بدهید، بامیه داخل غذاها بریزید اگر بهتر نشد با مجوز متخصص اطفال لاکتولوز داده شود peg هم خوب است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- سلام میشه در مورد این موضوع راهننماییم کنین
- اسهال نوزاد 5 ماهه
- خانومای باردار بیاین جواب این چالش رو بدین
- سلام مامانای باتجربه بیاین کمک
- دندون دراوردن شهریار و ثبت توی گینس😜
- بچه ها من میتونم برم دندونامو درست کنم؟
- عصب کشی دندون در دوران بارداری
- کمک کنیددندون دخترم دردمیکنه
- خانم مژگان پارسااااااااا فوری بیا من اصلااااا نمیشناسمت خوابتو دیدم🤷♀️



399

