سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر
من الان متوجه شدم که از نوک هر دو سینم ی ترشح سفید کش دار میاد و بوی بدی هم داره و هاله اطراف سینه مثل جوش بالا اومده و همونجوری فشار که میدم از اونا هم چرک میاد
دلیلش چی میتونه باشه خیلی ترسیدم
پرسش (1402/07/14):
ترشح سفید کش دار از نوک سینه
991
16
1402/07/14
سوال کننده
0
1402/07/14
فریده موسوی
چرک نیس فک کنم اماده شیر دهی هستن دیگه عزیزم
0
1402/07/14
سوال کننده
بوی بدش بخاطر چیه پس؟
0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
سوال کننده
اینم عکسش
1
1402/07/14
لیلی .
آغوزه
2
1402/07/14
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
سلام ب نظرم ک این آغوز نیست
1
1402/07/14
مامان مهرداد و مهرشاد (نگار ) 😍😎
فک کنم عفونت کرده سینت احه خیلی ملتحب شده . ب دکتری میری پیشش نشون بده
1
1402/07/14
kok_mi
آغوز بو نداره اصلا حتما برو دکتر
1
1402/07/14
پزشک اوما
سلام مامان جان
لطفا دستکاری نکرده و. مراجعه کنید از نزدیک از نظر عفونت کنترل گردد
لطفا دستکاری نکرده و. مراجعه کنید از نزدیک از نظر عفونت کنترل گردد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




