سلام خدمت دکتر و همه ی اومایی های عزیز
من حدود دو سه هفتست وقتی ادرارمو میکنم یه چیزای سفید داخلشن از پریروزم سرکلاژ شدم بازم دیدم ازشون نمیدونم چی هستن و باید چیکار کنم عکس میزارم اونایی که بد دلن نگاه نکنن با عرض معذرت فراوان
پرسش (1402/07/13):
سلام میشه منو راهنمایی کنین
412
15
1402/07/13
سوال کننده
0
1402/07/13
سوال کننده

0
1402/07/13
سوال کننده
خیلی وقتا از این هم بزرگترن نمیدونم چین
0
1402/07/13
Fateme Manane Alisan
ترشح نیست؟
0
1402/07/13
سوال کننده
نمیدونم چیه اصن
0
1402/07/13
Fateme Manane Alisan
این ترشحه با ادرارت میاد
0
1402/07/13
سوال کننده
اره الان ۲-۳هفتست با ادرارم میاد تو توالت فرنگی
0
1402/07/13
سوال کننده
البته ۲-۳هفتست من از توالت فرنگی استفاده میکنم قبلش از ایرانی استفاده میکردم رو نمیدونم میومد یا نه
0
1402/07/13
Fateme Manane Alisan
اره دیگه همون قبلا نمیدیدی😂😂😂
0
1402/07/13
فرناز فرید
سلام عزیزم این ها طبیعی هستن منم داشتم
0
1402/07/13
فرناز فرید
دکتر گفت مشکلی نسست
0
1402/07/14
سوال کننده
جدی عفونت نیس اخه ۱۰روزم سیفکسیم ۴۰۰مصرف کردم
0
1402/07/14
سوال کننده
🤣😛
0
1402/07/14
هانا *
ااااا منم ازینا دارم! چی ان واقعا؟
0
1402/07/14
هانا *
منم واسه دکترم توصیفش کردم گفت اشکالی نداره!
ولی حالا دیدم کنجکاو شدم بدونم چی هستن!!!
ولی حالا دیدم کنجکاو شدم بدونم چی هستن!!!
0
1402/07/14
سوال کننده
خودمم خیلی کنجکاوم ☹️☹️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




