سلام.
من هفته ۳۶ بارداری هستم. بیشتر حرکات جنین در پهلوی راستم هست. و گاهی جلوی شکم و روی معده هم حرکاتش رو حس میکنم.
احساس میکنم اصلا جنین نرفته پایین.
حرکات در هفته ۳۶ معمولا کجاها حس میشه؟؟
پرسش (1402/07/13):
هفته ۳۶ بارداری و حرکات جنین
500
19
1402/07/13
سوال کننده
1
1402/07/13
:) ❤️
عزیزم منم حرکات رو زیر دنده و تو پهلوها حس میکنم
فک میکنم زوده برا پایین رفتن ، هنوز وقت هست
فک میکنم زوده برا پایین رفتن ، هنوز وقت هست
0
1402/07/13
مامان گل
منم پهلوی چپ هست بیشتر و روی شکم و گفتن تو لگنه
0
1402/07/13
:) ❤️
شما معاینه شدی ؟
1
1402/07/13
مهسا م
من تولگن بعضی وقتا حس میکنم پایین ترین قسمت وشکم وپهلو
0
1402/07/13
سوال کننده
👍👍👍
0
1402/07/14
🌺میترا 🍃
منم پهلوهام و اطراف ناف
اون پایینا زیاد حرکاتشو حس نمیکنم بااینکه سونوگرافی آخر گفت سفالیکه
اون پایینا زیاد حرکاتشو حس نمیکنم بااینکه سونوگرافی آخر گفت سفالیکه
0
1402/07/14
سوال کننده
سفالیک یعنی چی؟
1
1402/07/14
:) ❤️
خوشبحالت کنمیدونی ینی چی 😂
سرش پایینه پاهاش بالا
سرش پایینه پاهاش بالا
1
1402/07/14
پزشک اوما
سلام نازنینم
بسته به موقعیت جنین در رحم برای هر مادر متفاوت است و قانون و قاعده خاصی در این مورد وجود ندارد مهم این است که حرکات را در الگوی مناسب احساس کنید 🪻
بسته به موقعیت جنین در رحم برای هر مادر متفاوت است و قانون و قاعده خاصی در این مورد وجود ندارد مهم این است که حرکات را در الگوی مناسب احساس کنید 🪻
0
1402/07/14
سوال کننده
ممنونم.
منظورتون از الگوی مناسب چیه؟
منظورتون از الگوی مناسب چیه؟
1
1402/07/15
پزشک اوما
الگوی همیشگی حرکات جانم که تا الان داشته
1
1402/07/15
سوال کننده
💝💝
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




