سلام دکتر آزمایشوتکرار کردیم نتیجه همون بود.الان چی کار کنم؟چرا بیشتر آسیب ها توسر هست؟واریکسول با چی معلوم میشه؟سونوگرافی بیضه لازمه؟
0
1402/07/13
سوال کننده

0
1402/07/13
فاطمه gh
واریکوسل بیشتر رو حرکت تاثیر میزارع ولی بی تاثیر هم نیست رو مورفولوژی
اگه اورولوژی نیاز میدونه قطعا باید سونوگرافی بشه
اگه اورولوژی نیاز میدونه قطعا باید سونوگرافی بشه
0
1402/07/13
فاطمه gh
سر اسپرم هم مهمترین و بزرگترین قسمت اون هست جایی که دی ان ای داره بخاطر همین آسیب پذیر تره
0
1402/07/13
سوال کننده
آهااا.هنوز نرفتیم اورولوژی تازه جوابک گرفتم .
میگم ۳یعنی خیلی پایینه؟
میگم ۳یعنی خیلی پایینه؟
0
1402/07/13
سوال کننده
دی اف ای ۱۹ بود
0
1402/07/13
فاطمه gh
بعله خیلی پایینه
دیگه از صد درصد اسپرم ها فقط ۳ درصد سالمن
دیگه از صد درصد اسپرم ها فقط ۳ درصد سالمن
0
1402/07/13
فاطمه gh
دی اف ای ۱۹ متوسطه دیگه اگه اشتباه کنم ینی نه خیلی خوب نه خیلی بد
0
1402/07/13
سوال کننده
معمولا دکترها چی میگن؟ نمیدونی چقد طول میکشه خوب شه عددش؟
0
1402/07/13
فاطمه gh
ولی واریکوسل اگه گرید بالا باشه با معاینه هم قابل تشخیصه یکی از بیضه ها پایینتر میشه
0
1402/07/13
سوال کننده
دیگه رفتیم دکتر میگیم اینم چک کنه باسونو خیالمون راحت باشه
0
1402/07/13
فاطمه gh
من شوهرم مشکل حرکت اسپرم داشت بخاطر واریکوسل ولی مورفولوژیش قبل عمل ۴۳ بود بعد از عمل شد ۶۸
ولی طول کشیدن درمان بستگی به بدن هر فرد داره معمولا با دارو یه مقدار قابل کنترله
ولی طول کشیدن درمان بستگی به بدن هر فرد داره معمولا با دارو یه مقدار قابل کنترله
0
1402/07/13
سوال کننده
مرکز ناباروری ازمایش داد و تو رنج بالای ۴
عددش ۴۳ بود درسته؟
عددش ۴۳ بود درسته؟
0
1402/07/13
فاطمه gh
ناباروری نبود ولی آره رنج بالای ۴ بود
0
1402/07/13
سوال کننده
ما یه کلینیک آزمایش دادیم نرمال رو ۸۰ زده بود!
0
1402/07/13
سوال کننده
اینجا دوبار دادیم ناباروری ۳ زده
0
1402/07/13
فاطمه gh
معمولا میگن وضعیت اسپرم هر ماه پایدار نیست ولی مشخصه که اشتباه کردن اصن ۸۰ خیلی عدد بالایی هست
0
1402/07/13
فاطمه gh
برا چند ماه پیش؟
0
1402/07/13
رقیه 💚
همیشه مرکز دقیق ترین جواب رو میده
0
1402/07/13
رقیه 💚
ازمایشگاه درصد خطای بالایی دارن
0
1402/07/13
سوال کننده
احساس میکنم اردیبهشت ماه همون حدودا بود
0
1402/07/13
سوال کننده
اره حتما خوب انجام ندادن اختلاف خیلی بود
0
1402/07/13
سوال کننده
منم همینو شنیدم از بس گفتم اینجا تکرار کنیم خیالمون راحت باشه
0
1402/07/13
shima2348 ❤
سلام عزیزم شوهر خواهر من واریکسل گرید ۳ داشت و کیفیت و ح کت اسپرمش فوق العاده پایین بود دکتر گفت باید عمل بشه بعد از عمل هم دارو بگیره باز نمیتونم قول بدم که بچه دار شید رفتیم یه کلینیک طب سنتی ۴جلسه زالو درمانی کرد بدون دارو خواهرم باردار شد
0
1402/07/13
سوال کننده
سلام گلم خداروشکر چه خوب جواب داده
ما یکم مورفولوژی پایینه
ما یکم مورفولوژی پایینه
0
1402/07/14
پزشک اوما
سلام نازنینم
جهت یافتن علت باید سونوگرافی و آزمایش هورمونی انجام دهید ، مکمل اسپریژن را شروع کنید و به اورولوژیست مراجعه داشته باشند ❤️❤️
جهت یافتن علت باید سونوگرافی و آزمایش هورمونی انجام دهید ، مکمل اسپریژن را شروع کنید و به اورولوژیست مراجعه داشته باشند ❤️❤️
0
1402/07/14
سوال کننده
فعلا شرایط مراجعه حضوری دکتر نداریم گفتم با یه پزشک اورولوژی آنلاین صحبت کردم اصلا گفت یه مقدار کمه ولی مشکل خاصی نیست!من خودم پرسیدم مکمل بگید تا گفت اسپیرژن😐
دکتر واقعا باید پیگیری کنیم همونطور که گفتید آزمایش هورمونی و سونو و مکمل و پزشک اورولوژی؟۳ خیلی عدد کمیه؟
دکتر واقعا باید پیگیری کنیم همونطور که گفتید آزمایش هورمونی و سونو و مکمل و پزشک اورولوژی؟۳ خیلی عدد کمیه؟
0
1402/07/14
پزشک اوما
عزیزم فعلا یک ماه اسپریژن بخورید بعد آزمایش تکرار شود اگر بدتر شده بود در قدم اول سونوگرافی انجام گردد
0
1402/07/14
پزشک اوما
خیر خیلی کم نیست نترسید جانم
1
1402/07/14
سوال کننده
چشم ممنونم از راهنمایی ودلداریتون دکترجان😍🌸💖
0
1402/07/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیزدل من و امیدوارم خیلی زود به نتیجه دلخواه برسید ❤️💓❤️
1
1402/07/15
سوال کننده
ان شاءالله😍😍😍❤️
0
1402/07/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/07/15
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مشکل اسپرم (مورفولوژی) و ای یو ای
- تفسیر آزمایش اسپرم
- افزایش کیفیت وشکل اسپرم(مورفولوژی)
- راه های درمان مورفولوژی ، تحرک و تعداد اسپرم؟؟؟
- درمان مورفولوژی اسپرم پایین
- سلام خواهرا هرکی شرایطش مث منه راهنماییم کنه
- (ندا بانو نوزاد پنج ماهه)داری میشه یه لحظه بیای؟؟بچه هایی هم که همسراشون مورفولوژی پایین بوده و بارداری موفق داشتن میشه بیاین؟؟🙏🏻🙏🏻
- سلام وخسته نباشید همسر من مشکل مورفولوژی و تحرک اسپرم داره مورفولوژیش دوعه وتحرک اسپرم درکل خوبه ولی تحرک a دو و تحرک b هجده هستش خودم هم پلی کیستیکم.الان پزشکم بدون اینکه دارویی برامون بنویسه یاچیزی گفتن ک برای شما مستقیم باید سیکل ای وی اف شروع شه؟
- سلام خانم ها چه راهی هست ک مورفولوژی اسپرم زیاد بشه؟؟؟
- بارداری با مورفولوژی ۱؟



497

