سلام دکتر عزیزم میشه این عکس رنگی رحمو تفسیر کنید من دو دوره دارو استفاده کردم باردار نشدم و اینکه میتونم اقدام داشته باشم این ماه امروز هفتم سیکلم بود
0
1402/07/13
سوال کننده

0
1402/07/13
سوال کننده

0
1402/07/13
مریم 💜🍃🌸

بیا ترجمش همه چی اوکیه
0
1402/07/13
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/07/13
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام عزیزم
درد داشت؟
درد داشت؟
0
1402/07/13
سوال کننده
آره درد داشت ولی قابل تحمل بود من چون تا حالا معاینه نشده بودم یکم میترسیدم ولی در کل اونجوری نیس که بخای بیهوشت کنن من خودم خیلی ترسوام
0
1402/07/13
عاطی ...
محبوبه جان قبل عکس دارو خوردی آخه به من گفتن دو سه روز قبلش باید دایسی سایکلین بخورم
1
1402/07/13
مریم 💜🍃🌸
منم تازه این ماه دادم خدارو شکد مشکل نداشتم
0
1402/07/13
عاطی ...
خدا رو شکر
0
1402/07/13
عاطی ...
مریم از چند روز قبل دارو خوردی
1
1402/07/13
سوال کننده
نه عزیزم قبلش دارو نخوردم فقط قبل عکس یه دونه شیاف دادن گذاشتم و یه ورق کپسول داکسی ساکلینم نوشتن بگیرم هر دوازده ساعت بخورم
1
1402/07/13
سوال کننده
خداروشکر
1
1402/07/13
سوال کننده
اگه عفونت نداری بعد عکس بخور
1
1402/07/13
عاطی ...
ممنونم عزیزم 💚 انشالله این ماه تیکر بارداری بزاری به امید خدا. الهی آمین 😘
1
1402/07/13
سوال کننده
ممنون گلم ان شاءالله با دعای شما
0
1402/07/13
زری مامان هانا
دوست عزیز چطورترجمه میکنی براماهم یادبدین ممنونم
0
1402/07/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
نتیجه عکس عالی است و مشکلی ندارد ، میتوانید اقدام داشته باشید، همسرتان هم اگر آزمایش نداده انجام دهند ❤️
نتیجه عکس عالی است و مشکلی ندارد ، میتوانید اقدام داشته باشید، همسرتان هم اگر آزمایش نداده انجام دهند ❤️
0
1402/07/14
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر فقط من بعد عکس کپسول داکسی سایکلین میخورم کافیه
0
1402/07/14
سوال کننده
همسرم دو ماه پیش آزمایش دادن و شما گفتین مشکلی نداره نیاز هست دوباره آزمایش انجام بده
0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
سوال کننده

0
1402/07/14
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️ بله کافی است، همسرتان هم نیاز نیست فعلا تکرار کنند
0
1402/07/14
سوال کننده
خانم دکتر من قرص داکسی سایکلین میخورم تا چند روز بخورم این قرص و و اینکه از فردا میتونم اقدام داشته باشم دیروز عکس رنگی انجام دادم
0
1402/07/14
سوال کننده
خانم دکتر ببخشید سوالم زیاد شد ما هردو سالمیم پس چرا باردار نمیشم آزمایش دیگه ای هست که من باید انجام بدم؟
0
1402/07/14
پزشک اوما
عزیزم بستگی به تجویز پزشکتان و. تعداد تجویزی دارد، در مورد اقدام نظرات متفاوت هستند من به شخصه بلامانع میدانم اما برخی همکاران توصیه میکنند به ماه بعدی موکول گردد حتما نظر پزشکتان را جویا شوید ، درمورد سوال بعدی شما هم، چند سال دارید ؟ تخمک گذاری بدون دارو یا سونوگرافی اثبات شده؟
0
1402/07/15
سوال کننده
۳۸ سالمه خانم دکتر نه سونوی تخمک گذاری بدون دارو انجام ندادم
0
1402/07/15
سوال کننده
دکترم گفتن بعد عکس رنگی ivf انجام بدم
0
1402/07/15
پزشک اوما
عزیزم دقیقا چه مدت است اقدام دارید؟
0
1402/07/15
سوال کننده
من یک بار اقدام داشتم که بارداری پوچ بود و از اسفند ۱۴۰۱ تا الان اقدام داشتم نزدیک هشت ماهه، که دوبارم دارو استفاده کردم و ماه سوم دارو ندادن فقط گفتن عکس رنگی بگیرم
0
1402/07/15
پزشک اوما
عزیزم اگر سنتان کمتر بود همچنان میشد به دارودرمانی فکر کرد اما سنتان مرزی است دوره 6 ماه اقدام ناموفق هم داشتید ivf بهترین اقدام است فقط قبل ورود به سیکل سطح amh چک شود و در مراکز ناباروری جلو بروید اگر تهران هستید مام خوب است
0
1402/07/15
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



488

