سلام خسته نباشید ببخشیدواکسن ۶ماهگی پسرمو ۳۰ ام زدم (پسرم ۲۳مهر بدنیا اومده )چون سرماخورده بود چن روز دیرتر زدم.الان واکسن ۱۲ماهگی رو باید ۳۰ام ب بعد بزنم؟یا همون ۲۳ام!
و اینکه این واکسن سنگینه یا آسون؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



309
1402/07/13







