سلام.خسته نباشین خدمت دکتر اومای عزیز
پسرم ۱سالشه و اسهال گرفته.بدنش دیروز کمی گرم بود ولی با درجه گرفتم تب نداشت.دائم دستش تو دهنشه.و کم اشتها شده این دو روزه برا اسهالش چیکار کنم
علایم سرماخوردگی یا بیحالی نداره فقط اسهاله و دستشتو دهنش.
و اینکه الان که ۱سالش شده برنامه غذاییش چطوه؟میتونم خیلی کم از نمک استفاده کنم براش یا نه.چون تا الان نمک و شکر ندادم
عسل و آویشن چطور؟
پرسش (1402/07/12):
درمان اسهال کودک ۱ساله
274
25
1402/07/12
سوال کننده
1
1402/07/12
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ببر دکتر حتما عزیزم .
باید orsبخوره اب بدنش نره .
ان شالله ویروس نباشه، من بچه هام چندروزه درگیرن آب شدن یعنی
باید orsبخوره اب بدنش نره .
ان شالله ویروس نباشه، من بچه هام چندروزه درگیرن آب شدن یعنی
0
1402/07/12
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عزیزم یکسالش شده مبارکه🌈♥️🧿
دیگه باید غذای سفره بخوره . نمک و شکر هم میتونه بخوره مثل خودمون .
دیگه باید غذای سفره بخوره . نمک و شکر هم میتونه بخوره مثل خودمون .
1
1402/07/12
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عسل و ولی زیر دوسال نمیدن .
0
1402/07/12
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون مامان مهربان
زنده باشید 🪻🪻
عزیزم احتمال بیماری ویروسی هست کیدی لاکت زینک بدهيد تا اسهال کنترل گردد ، در حال رویش دندان نیست؟
بابت تغذیه غذای سفره میتوانید بدهید اما خب قطعا کم نمک و سالم تهیه کنید، و مواد غذایی جدید همچنان با تست حساسیت داده شوند، آویشن به عنوان ادویه میتواند تست شود، عسل هم پاستوریزه از 24 ماهگی به بعد تست گردد ❤️
زنده باشید 🪻🪻
عزیزم احتمال بیماری ویروسی هست کیدی لاکت زینک بدهيد تا اسهال کنترل گردد ، در حال رویش دندان نیست؟
بابت تغذیه غذای سفره میتوانید بدهید اما خب قطعا کم نمک و سالم تهیه کنید، و مواد غذایی جدید همچنان با تست حساسیت داده شوند، آویشن به عنوان ادویه میتواند تست شود، عسل هم پاستوریزه از 24 ماهگی به بعد تست گردد ❤️
1
1402/07/12
فاطما نظرکرده
رامنوفلور ۸قطره صبح ۸قطره شب ،
آب رو اتیشه
آب رو اتیشه
0
1402/07/13
سوال کننده
پدی لاکت یا کیدی لاکت؟
تا الان ۶تا دندون دراوده و الانم دایم دستش تو دهنشه.ولی سابقه نداشته اینجور اسهال بشه
تا الان ۶تا دندون دراوده و الانم دایم دستش تو دهنشه.ولی سابقه نداشته اینجور اسهال بشه
0
1402/07/13
سوال کننده
شیر و خامه پاستوریزه رو از کی میتونم بدم و چه صورتی
0
1402/07/13
سوال کننده
خیلی نگرانم برا اسهالش.حال عمومیش خوبه خداروشکر ولی تعداد دفعش زیاده و خیلی ابکیه
0
1402/07/13
پزشک اوما
عزیزم نوشتم کیدی لاکت یک ساله شده و کیدی لاکت بهتر است. فعلا تا وقتی خوب نشده شیر و خامه ندهید
0
1402/07/13
سوال کننده
اخه چنتا داروخانه رفتم گیرم نیومد.فقط پدی لاکت و رامنوفلور داشتن گرفتم
0
1402/07/13
سوال کننده
بله درسته.این چند روز اصلن کره یا روغن زیتونم به غذاش نزدم.
1
1402/07/14
پزشک اوما
بنابراین همین موارد را بدهید جانم مشکلی نیست با رامنوفلور روزی ده قطره شروع کنید و آفرین خیلی کار خوبی کردید ❤️
0
1402/07/14
سوال کننده
بله چشم.ممنون از راهنمایتون
0
1402/07/14
سوال کننده
خداروشکر بهتره تعداد دفعات دفعش کمتره
0
1402/07/14
سوال کننده
فردا نوبت واکسنشه ببرم بزنه یا نه .فقط شنبه ها و ۳شنبه ها میزنن
0
1402/07/14
سوال کننده
موردی نداره الان بزنه.چون اسهاله
1
1402/07/14
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و صبوری کنید تا خوب شود بعد بزنید
1
1402/07/14
سوال کننده
ممنون چشم
0
1402/07/15
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




