سلام به روی ماهتون عزیزم
بله شرایط خوب است و شاخص dfi اگرچه عالی نیست اما برای بارداری خوب است نگران نباشید ❤️
سلام مهربون همیشگیم😍😍😍
برای بهتر شدن dfi چیکار کنیم ؟
خانم دکتر یه سوال دیگه هم داشتم
ب نظر شما میتونیم طبیعی اقدام کنیم یا اگه دکترiui رو پیشنهاد داد قبولش کنیم؟
شاخص dfi دقیقا کدوم گزینه س اصلا متوجه نشدم
عزیزدل من هستید دوست داشتنی جانم ❤️❤️
رقیه جانم برگه اول سه خط پایین هستند، fertile aid for men مکمل خوبی است میتوانند مصرفکنند البته حتما نظر اورولوژیست هم دریافت گردد اگر مشکل دیگری همچون تنبلی تخمدان ندارید و همه چیز خوب است طبیعی اقدام کنید ، مشکل دیگری داشتید؟
تنبلی داشتم که ۳دوره دوفاستون مصرف کردم طبق نظر دکتر برطرف شده
و در حال حاضر اینوفولیک فولیک اسید ویتامینe مصرف میکنم
عزیزم در سونوگرافی ها بدون دارو اخیرا تخمک بالغ دیده شده ؟
بنابراین انجام دهید چون در تعیین روال درمانی شما خیلی مهم است
چشم
ممنون از پاسخگوییتون امام زمان آمین گوی دعاهاتون باشه الهی حال دلتون همیشه کوک باشه😍❤️
چشم هاتون بی بلا عزیز مهربانم و. ممنونم بابت دعای خیلی خیلی قشنگتون، واقعا ممنونم ❤️
الهی که همیشه شاد باشید ، سلامت و لبخند به لب باشید ❤️❤️