سلام دکتر جان دخترم ی ماه و۲۰ روزشه بش شیر خشک میدم اپتامیل ۱
اروغشو هم میگیرم ولی ۴تا۵ ساعت طول میکشه تا بخوابه خیلی هم بیقراری میکنه ومدت خوابشم خیلی کمه شیر هم زیاد میخوره شیشه کامل ۱۵۰ میلی رو تا ته میخوره ولی بازم نمیخوابه رازیانه هم هر روز سه قاشق چایخوری بش میدم پوشک ولباساشم همیشه تمیزن ایا دارویی هس که بزاره بیشتر بخوابه
پرسش (1402/07/12):
نخوابیدن نوزاد وبیقرار بودن
231
2
1402/07/12
سوال کننده
0
1402/07/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
رازیانه هرروز مستقیم 3 قاشق چایخوری به فرزندتان میدهید ؟ ندهید عزیزم لطفا از نظر هورمونی مشکل ساز میشود، مراجعه کنید ویزیت یک ماهگی انجام گردد روند رشدی چک گردد بعد اقدامات و داروهای لازم تجویز میگردد ❤️
رازیانه هرروز مستقیم 3 قاشق چایخوری به فرزندتان میدهید ؟ ندهید عزیزم لطفا از نظر هورمونی مشکل ساز میشود، مراجعه کنید ویزیت یک ماهگی انجام گردد روند رشدی چک گردد بعد اقدامات و داروهای لازم تجویز میگردد ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




