سلام،، وقتتون بخیر
پسرم سرفه میزد۲.۵ سی سی شربت پلارژین کیدز بهش دادم،، بعد گذاشتم توی یخچال،، بعد یه ربع خودش رفت در یخچال و به اندازه یه سر شربت واسه خودش ریخته و خورده،، همین که رسیدم سریع ازش گرفتم،، ولی نزدیک ۵ سی سی خورده بود،، به نظرتون خطر داره واسش؟؟؟؟ الان خوابیده،، ولی از ترس دارم بیدارش میکنم و آب بهش میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



491
1402/07/12




