خانم دکتر دخترم ابریزش بینی داره با کمی سرفه و عطسه میزنه .وزنش ۱۵ کیلو نیم هست .چقدر پلارژین کیدز بدم .الان ۴ سی سی دادم بسه به نظرتون ؟
0
1402/05/11
نهال موسوی
عزیزم روی بروشورش نگاه کن
0
1402/05/11
سوال کننده
بروشورش ندارم .اون سری خریدم .توی یخچال بود
0
1402/05/11
سوال کننده

0
1402/05/11
سوال کننده
اینو چقدر بدم .ایبوکسیر برای تب هست
0
1402/05/11
خانم گل .
زیاد دادی
پلارژین هر 8 ساعت 2,5 سی سی باید بدی
پلارژین هر 8 ساعت 2,5 سی سی باید بدی
0
1402/05/11
خانم گل .
الان تب داره ک میخوای پروفن بدی؟
اگه تب داره باید استامینوفن بدی
پروفن برا وقتیه ک تب بالاست و با استامینوفن کنترل نمیشه
اگه تب داره باید استامینوفن بدی
پروفن برا وقتیه ک تب بالاست و با استامینوفن کنترل نمیشه
0
1402/05/11
سوال کننده
به نظرت استامینوفن چی بخرم خوشمزه باشه اینو ایبوکسبر دوست داره میخوره
1
1402/05/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ پلارژین سه بار در روز (صبح، ظهر، شب) هر بار ۲.۵ سی سی بدهید ❤️
عزیزم درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ پلارژین سه بار در روز (صبح، ظهر، شب) هر بار ۲.۵ سی سی بدهید ❤️
0
1402/05/12
سوال کننده
تب نداره فقط ابریزش و عطسه داره .فکر میکنم پلارژین براش کاری نمیکنه هر سری این طوریه .باید ستریزن یا نیودتاین بدم کدوم بدم بهتره؟
0
1402/05/12
سوال کننده
دخترم قبلانا مریض شد فکر میکنم ۱سال و نیم بود بردم درمانگاه محل گفتم پلارژین خریدم چقدر بدم گفت ۵ سی سی .مثل استامینوفن پاراکید که ۵ سی سی میدادم من اومدم به دخترم پلارژین یه سرنگ کامل میدادم تا اینکه اوما دیدم یکی تاپیک گذشته بود بچه اش دوسال اینا بود دکتر اوما گفته بود ۲ ونیم سی سی بده .به خاطر همین میگم پلارژین براش کاری نمیکنه
0
1402/05/12
سوال کننده
نیودتاین برای ابریزش بدم ؟
0
1402/05/12
سوال کننده
خانم دکتر دخترم داغه ایبوکسیر دادم .۵ سی سی
1
1402/05/12
پزشک اوما
پلارژین را بدهید در کنار آن میتوانید سیتریزین هم بدهید البته که نئوتادین هم مناسب است، در واقع تعیین خوب بودن وابسته به پاسخ بدن دلبندتان است. درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
0
1402/05/12
سوال کننده
تب سنج ندارم شکست
0
1402/05/12
سوال کننده
پلارژین رو تا چند روز بدم
1
1402/05/13
پزشک اوما
اگر با گذشت 3 روز از شروع پلارژین بهبودی حاصل نشد باید مراجعه کنید و جانم وقتی درجه حرارت تب را نمیدانید نباید ایبوپروفن بدهید اول دماسنج بخرید
0
1402/05/13
سوال کننده
چشم حتما میخرم
0
1402/05/13
سوال کننده
خانم دکتر عوارضش چیه میتونم بدم .وثتی تب نداشت دادم
0
1402/05/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم ، عزیزم وقتی تب ندارد خب نباید داروی تب بر بدهید، مثل این است که تب نداشته باشید بروید استامینوفن بخورید سرما نخورده باشید پنی سیلین بزنید، وقتی بدن نیاز ندارد فقط متحمل عوارض میشوید، چرا وقتی نیاز ندارد دارو بدهید؟!
0
1402/05/13
سوال کننده
باشه گفتم پیشگیری کنم
0
1402/05/13
پزشک اوما
خیر عزیزم ایبوپروفن خاصیت پیشگیری ندارد مصرف طولانی مدت باعث خونریزی گوارشی میشود فقط در صورت نیاز بدهید
0
1402/05/14
سوال کننده
خانم دکتر چه استامینوفی پیشنهاد میدید که من بخرم .مثل ایبوکسیر باشه.پرتغالی باشه
ببخشید طولانی شد تاپیک ❤️
ببخشید طولانی شد تاپیک ❤️
0
1402/05/14
Samir
شربت پاراکید
0
1402/05/14
پزشک اوما
جان دلم شربت استامینوفن تولید دارو گزینه خوبی است که طعم پرتقال هم دارد اما اصولا این موارد را از داروخانه جویا شوید بهتر راهنمایی میکنند
0
1402/05/14
سوال کننده
پاراکید برای بچه ۳ سالم مناسبه .
0
1402/05/14
سوال کننده
چند سی سی بدم .مثل ایبوکسیر ۵ سی سی ؟
0
1402/05/14
پزشک اوما
وقتی خریدید عکس را ارسال کنید تا دوز استامینوفن را ببینم
1
1402/05/14
سوال کننده
باشه چشم
1
1402/05/15
پزشک اوما
چشم هاتون ستاره باران نازنینم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3410

