اگر از اول اینطورع و اذیت نیست ک نه
من پسرم دیروز کلا پی پی نکرد
روغن زیتون بهش دادم با سرنگ امروز دوبار کار کرد
ن ماهک منم بکی دوروز یبار دسشویی میره و سفت
از اول همین بود
حالا سوال من اینه دختر من هر چند روز مدفوع سفت و با گریه داره مثلا تو هفته ۲ بار پیش میاد اذیت میشه و بقیش خوبه الان ۱ ماه میشه اینطور شده منم این ۱ ماه همش بهش آلو میدم کدوحلوایی،روغن زیتون ،ولی کامل خوب نمیشه، گلابی هم ی روزایی میدم،همیشه هم جودوسر بهش میدم،نمیدونم چرا اینطور شد از بعد ۶ ماهگی تا قبل ۱ ماه پیش مشکل یبوست نداشت، الان اینطور شده بچم اذیت میشه
سلام به روی ماهتون مامان گل
بله اگر قوام دفع سفت است چون میگویید زگر میزند یعنی بههرحال مشکل هرچند خفیف وجود دارد و باید برطرف گردد، بیبی کر را منظم بدهید ، آب کافی بدهید، روغن زیتون و کره یه غذاها اضافه کنید، روغن زیتون مجزا بدهید، پوره کدو سبز بدهید و به غذاها اضافه کنید، بامیه داخل غذاها بریزید ❤️
ممنون خانم دکتر عزیز
لطف کردید جواب دادید
بیبی کر عوارض نداره ؟