سلام خانم دکتر عزیز
شربت نئوزینک که برای نوزاد تجویز میشه من در کاتالوگ شربت خوندم در شیردهی میشه ۴ میلی گرم ازش استفاده کرد چون زینک بدن کم میشه
یعنی منم میتونماز همین شربت استفاده کنم؟
ممنونم از شما بابت راهنمایی هاتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



267
1402/07/11


