کی اینجا ریداکت کرده میشه بیاد اینجا و بگه چطور بوده؟
0
1402/07/11
لیلی .
چند قلو داری؟
0
1402/07/11
لی لی (مامان سلین) .
آره فاطمه انجام داده صداش میزنم بیاد الان
0
1402/07/11
فاطمه مامان دل آرا
جانم عزیزم
0
1402/07/11
فاطمه مامان دل آرا
چندقلویی چرا گفتن باید ریداکت کنی؟؟
0
1402/07/12
سوال کننده
سه قلو میگن یکی رو باید ریداکت کنی شاید تو 5ماهی باهم سقط بشن
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
کدوم شهر میخواهی انجام بدی؟؟
0
1402/07/12
سوال کننده
ارومیه
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
اگه برات ممکنه تهران اینکارو انجام بده
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
من پیش دکتررحیمی انجام دادم خیلیییی خیلی دکتر خوب
0
1402/07/12
سوال کننده
راهمون خیلی دوره
0
1402/07/12
سوال کننده
شما چند قلو بارداربودید؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
منم راهم خیلی دور بود عزیزم
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
من۲
0
1402/07/12
سوال کننده
یکی رو ریداکت کردی؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
آره
0
1402/07/12
سوال کننده
چرا مشکلت چی بود؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
مال من یکیش فوت شده بود ولی هنوز یکسری عروق بهم وصل بود
0
1402/07/12
سوال کننده
تو یه کیسه بودن یا جدا؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
دکتری که میخواد برات ریداکت کنه مطمئنی؟؟کسی اینکارو کرده پیشش؟؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
فکرکنم یک کیسه
مال شما چجوری ان؟؟
آی وی اف بودی؟؟
مال شما چجوری ان؟؟
آی وی اف بودی؟؟
0
1402/07/12
سوال کننده
نه کسی رو نمیشناسم پیشش این کارو کرده باشه اصلا مطمئن نیستم خیلی نگرانم
0
1402/07/12
سوال کننده
کیسه ها جدان بله آی وی اف
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
ببین دکتررحیمی اولین دکتری که تو خاورمیانه این عمل ریداکت رو انجام داده
0
1402/07/12
سوال کننده
میشه آدرسشو بدی؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
برو پیشش شاید دیدی گفت اصلا نیاز به اینکار نیست چون خیلیها خیلی جاها بهشون چیزا دیگه گفته بودن میومدن پیش دکتررحیمی میگفت اصلا نیاز به اینکار نیست
0
1402/07/12
سوال کننده
فاطمه رحیمی؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
آره
0
1402/07/12
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه دکتر من اصلا سنو نکرد گفت ریداکت میکنم
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
وااگه بدون سونو گفته ریداکت نکنی همچین کاری
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا

این آدرسش عزیزم
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
شنبهها و دوشنبه ها تومطب
0
1402/07/12
سوال کننده
درد داشت ؟
0
1402/07/12
سوال کننده
دستت درد نکنه عزیزم❤
1
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
عزیزم نگاه بدون دلیل بخواهی جنینی حذف کنی میشه قتل عمد اینکار باید دلیل داشته باشه
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
خواهش میکنم عزیزم❤️
0
1402/07/12
سوال کننده
ای خدا چیکار کنم
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
بی حسی میزنن
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
ببین برو پیش یک دکتر درستی
0
1402/07/12
سوال کننده
یه سقط دیگه هم داشتم خیلی نگرانم باز
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
من خودم از کرمان رفتم تهران
0
1402/07/12
سوال کننده
یعنی شما میگید بودن که دکترای دیگه گفتن ریداکت کنه ولی این دکتر گفته لازم نیست؟
0
1402/07/12
سوال کننده
چند ساعت راهه؟
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
آره
0
1402/07/12
فاطمه مامان دل آرا
۱۵ساعت باقطار
0
1402/07/15
فاطمه مامان دل آرا
سلام عزیزم خوبی همش توفکرت هستم چکارکردی؟؟
0
1402/07/17
سوال کننده
سلام عزیزم هیچی قراره شنبه برم واسه غربالگری
0
1402/07/17
سوال کننده
هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم دو دلم و نگران
0
1402/07/17
فاطمه مامان دل آرا
نه اصلا نگران نباش
برو غربالگری چون اگه تهران هم بری غربالگری ازت میخوان
ببین غربالگری چی میگه
برو غربالگری چون اگه تهران هم بری غربالگری ازت میخوان
ببین غربالگری چی میگه
0
1402/07/17
سوال کننده
میخوام تو ارومیه غربالگری برم احتمالا اگه ریداکت هم کنم همونجا انجام بدم
0
1402/07/17
سوال کننده
برام سخته برم تهران
0
1402/07/17
فاطمه مامان دل آرا
غربالگریت انجام بده
ولی ریداکت اونجا انجام نده اگه مطمئن نیستی چون کارش خیلی ریسک داره
ولی ریداکت اونجا انجام نده اگه مطمئن نیستی چون کارش خیلی ریسک داره
0
1402/07/29
فاطمه مامان دل آرا
سلام عزیزم خوبی چکارکردی؟؟
0
1402/07/29
فاطمه مامان دل آرا
نگرانت بودم همش تو فکرتم گفتم احوالت بپرسم
0
1402/07/30
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1402/07/30
سوال کننده
رفتم ریداکت کردم فرداش واسه سنو رفتم گفت یکی سقط شده دوتای دیگه خوبم حالا باز باید برم ببینم چطورن؟
0
1402/08/02
فاطمه مامان دل آرا
اذیت شدی؟؟
0
1402/08/02
فاطمه مامان دل آرا
خداروشکر که خوبن😍🥺
کدوم دکتر واسه ات انجام داد؟؟
کدوم دکتر واسه ات انجام داد؟؟
0
1402/08/04
سوال کننده
اره خیلی اذیت شدم بگم درد نه خیلی زیاد ولی عذاب وجدانش زیاده تا کارش تموم شد فقط گریه کردم
0
1402/08/04
سوال کننده
اره خدا رو شکر ولی نمیدونم چند روزه چرا اصلا حسشون نمیکنم قبلا تکوناشون و حس میکردم یا نبض میزد ولی چند روزه هیچی
1
1402/08/04
سوال کننده
دکتر بهادری ارومیه
0
1402/08/04
فاطمه مامان دل آرا
مگه بعداز ریداکت دیگه سونو نرفتی؟؟
0
1402/08/04
فاطمه مامان دل آرا
عزیزم آره میدونم ولی خب اینکار حتماً به صلاح بوده که دکتر خواسته انجام شه
0
1402/08/07
سوال کننده
چرا فرداش رفتم سنو کرد گفت خوبن ولی گفت بعد سه هفته دیگه بیا واسه غربالگری دوم هفته دیگه باید برم باز
0
1402/08/07
فاطمه مامان دل آرا
به امیدخدا بهم از حالت خبربده عزیزم
اگه بعداز عمل آبریزش و لکه نداشتی نگران هیچی نباش
اگه بعداز عمل آبریزش و لکه نداشتی نگران هیچی نباش
0
1402/08/08
سوال کننده
قربونت عزیزم نه اصلا نداشتم
0
1402/08/08
سوال کننده
شما چی لکه نداشتی؟
0
1402/08/08
فاطمه مامان دل آرا
خداروشکر
0
1402/08/08
فاطمه مامان دل آرا
نه عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1240

