سلام خانم دکتر عزیزم و دوستان اومایی. دخترم 4ماه و 20 روزشه. وزنش 6700 و وزن تولدش 3650.
وزنگیریش کمه و فقط شیرمادرخوار هست. هرکار کردیم شیرخشک نخورد. دکترش گفت میتونی غذای کمکیو شروع کنی. و براش قطره آهن نوشت الان دیدم بعضی مامانا میگن برای آهن باید وزنش دوبرابر زمان تولد بشه. چکار کنم؟ من از دکترش نپرسیدم. دکتر گفت اگه کمکی شروع کردی آهن بده. راهنماییم کنید لطفا🙂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



310
1402/07/11




