Ooma
پرسش (1402/07/11):

پیج لباس نوزاد

سلام دوستان
پیج لباس نوزاد که ازش خرید کردید و راضی بودید میشه معرفی کنید
سایز صفر زمستونی میخوام،همجا زمستونی ها از سه چهار ماه به بعد دارن
منم که بچم دقیقا وسط زمستونه

دیباکاران
مارک دانالو بالای ۱۵ دست سه تیکه یا سرهمی ازشون خریدم جنس همشون عالی بود
سایت وارلی هم خرید کردم خوب بود
سایت نی نی ریز پوش هم جنسش مث لباسای اوما بود
سایت لیتل فاکس خرید نکردم ولی طرح هاشو خیلی دوست دارم
سایت شاهانی هم طرح هاش همم جنسش عالیه
سایت لوبیا بی بی هم خرید کردم جنسش خوبه
مرسی عزیزم
سایت نینی پوش ایران
سایت سیسمونی شمسه
نینی ریزپوش سایز بزرگ زمستونه قشنگ داره کوچیک نه
پیج لباس نوزاد
سایت وارلی بیبی اینارو خرید داشتم معتبره
مرسی گلم😘😘
اصلا انگار زمستونی سایز صفر نیست
هرچی هست بعد ۳ ماهه
اینا جنسش خوبه واسه زمستون؟
عزیزم بی بی نیا شاپ خیلی خوبه من ازش خرید میکنم‌گاهی
پیج لباس نوزاد
مخمل دیگه
عزیزم کم بخر خارجی جنس خوب بخر
اکثر سرهمی ایناست ۳ تیکه اینا زمستونی سایزصفر نیس ک پنبه ضخیم بگیری
اینکه بله ولی بعضیا با پولشون بخان خارجی بخرن یدستم نمیشه🥲🤐😆
کارترز بگیر خوبه جنساش ...
نکست هم خیلییی خوبه ...
درکل واسه نوزادی جنس خوب بخر پنبه یا نخ اصلم خبه
اره درست میگی شرمنده
بچه زود رشد می‌کنه حیفه😂یچیز متوسط میگیرم همیشه
ن گلم دشمنت شرمنده منظوری نداشتم ولی آخه چون دیدم گفتم پیج اقتصادی تری معرفی کنم.
ولی خب اخه بعضی ایرانیا پول تو جوب ریختنه یه بار میشوری مثل دستمال میشه لباس نوزادم که همش لک میشه باید شست
اونکه آره ازبین ایرانیا باید جنس هارو بشناسه و پنبه انگار کلا خب لکه ها نمیره ازش
من چند دست پنبه پسرم داره لکه هاش اذیت میکنه اصلا شسته نمیشه ولی توخونه ای هاش نخی هاش سریع پاک میشه
من کلا دو دست بیمارستانی خریده بودم فقط ... البته همرو هم‌خواهرم‌خرید من از ۲۶ بستری بودم‌تا اخرش
الهی .خاهرداشتن خیلی خبه
پودر صابون دستی بی بی لند عالیه بریز خیسس کن چند ساعت نو‌میشه‌قشنگ مخصوصا لباسایی که چرک مرگ شدن
اگه تهرانی یه جا‌معرفی کنم برو لباس برند قیمت مناسب خیلی میتونی پیدا کنی ...
عزیزم ب من بگو مامانم ایناهمون اطرافن
عه دستی خوبه؟من ماشینی دارم
عبدل اباد خیابان احد کوچه ۴۲ سیسمونی نهال
مرسی😘😘
دستیش عالیهههههههه البته من کلا تا حالا لباسای طاهارو با ماشین نشستم همیشه با دست میشورم
منم ماشینی گرفتم با دست میشورم بگو فازم چیه😅😅
این وقتی بارش میرسه خیلییییییی چیزای خوبی داره لعنتی سریع تموم میکنه باید سر بزنی
خیلییییی هم حوصله میخواد باید بگردی تو لباسا
عه اونجا کلا شلوغ هست مامانم اینا میگن عبدل اباد کلا شلوغه چون قیمتاش خبه
مامانم عاشق خریده حوصلش زیاده🤣🤣
دستت دردنکنه
Mami land
Greenkids
Ninidara
Sarakids infinitykids

اینارو راضی بودم
دوتا دیگم بود سیسمونی فروشی بودن نه ک‌مثل اینا فقط لباس باشن باید تو دایرکتم پیداشون کنم
از
Ooma و lenakids هم اصلا راضی نبودم
باز اوما یکی دوتا جنسش خوب بود ولی lenakids خرید کنی بلاکت کرده😅

اینفینیتی کیدز منم خرید کردم خوب بود
فقط مشکلش اینه یه کم بگردی ممکنه جنس هاشو قیمت مناسب تر پیدا کنی ولی خو اونحا گلچین شده و خوب هست همیشه
زمستونی برندهای خارجی سایز کوچک دارن. مثل لوپیلو خیلی کاراش قشنگ و جنسش عالی ه
مرسی عزیزممم
خواهش 🩵🩵
نی نی ریز پوش خیلی ارزونه
جنساشم برا خونگی اکیه
بعضی اوقات چیزای خیلی خوب بیرونی هم میاره
در کل خوبه من چند بار خرید کردم خیلی راضی بودم
@ilishop_kids اینستاگرام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه