سلام دوستان
پیج لباس نوزاد که ازش خرید کردید و راضی بودید میشه معرفی کنید
سایز صفر زمستونی میخوام،همجا زمستونی ها از سه چهار ماه به بعد دارن
منم که بچم دقیقا وسط زمستونه
پرسش (1402/07/11):
پیج لباس نوزاد
476
66
1402/07/11
سوال کننده
0
1402/07/11
مامان محمد حسین
دیباکاران
مارک دانالو بالای ۱۵ دست سه تیکه یا سرهمی ازشون خریدم جنس همشون عالی بود
سایت وارلی هم خرید کردم خوب بود
سایت نی نی ریز پوش هم جنسش مث لباسای اوما بود
سایت لیتل فاکس خرید نکردم ولی طرح هاشو خیلی دوست دارم
سایت شاهانی هم طرح هاش همم جنسش عالیه
سایت لوبیا بی بی هم خرید کردم جنسش خوبه
مارک دانالو بالای ۱۵ دست سه تیکه یا سرهمی ازشون خریدم جنس همشون عالی بود
سایت وارلی هم خرید کردم خوب بود
سایت نی نی ریز پوش هم جنسش مث لباسای اوما بود
سایت لیتل فاکس خرید نکردم ولی طرح هاشو خیلی دوست دارم
سایت شاهانی هم طرح هاش همم جنسش عالیه
سایت لوبیا بی بی هم خرید کردم جنسش خوبه
0
1402/07/11
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1402/07/11
monireh shakoor
سایت نینی پوش ایران
0
1402/07/11
monireh shakoor
سایت سیسمونی شمسه
0
1402/07/11
monireh shakoor
نینی ریزپوش سایز بزرگ زمستونه قشنگ داره کوچیک نه
0
1402/07/11
monireh shakoor

0
1402/07/11
monireh shakoor
سایت وارلی بیبی اینارو خرید داشتم معتبره
1
1402/07/11
سوال کننده
مرسی گلم😘😘
0
1402/07/11
سوال کننده
اصلا انگار زمستونی سایز صفر نیست
0
1402/07/11
سوال کننده
هرچی هست بعد ۳ ماهه
0
1402/07/11
سوال کننده
اینا جنسش خوبه واسه زمستون؟
0
1402/07/11
آتنا صالحی
عزیزم بی بی نیا شاپ خیلی خوبه من ازش خرید میکنمگاهی
1
1402/07/11
آتنا صالحی

0
1402/07/11
monireh shakoor
مخمل دیگه
1
1402/07/11
آتنا صالحی
عزیزم کم بخر خارجی جنس خوب بخر
1
1402/07/11
monireh shakoor
اکثر سرهمی ایناست ۳ تیکه اینا زمستونی سایزصفر نیس ک پنبه ضخیم بگیری
1
1402/07/11
monireh shakoor
اینکه بله ولی بعضیا با پولشون بخان خارجی بخرن یدستم نمیشه🥲🤐😆
1
1402/07/11
آتنا صالحی
کارترز بگیر خوبه جنساش ...
نکست هم خیلییی خوبه ...
نکست هم خیلییی خوبه ...
1
1402/07/11
monireh shakoor
درکل واسه نوزادی جنس خوب بخر پنبه یا نخ اصلم خبه
0
1402/07/11
آتنا صالحی
اره درست میگی شرمنده
3
1402/07/11
سوال کننده
بچه زود رشد میکنه حیفه😂یچیز متوسط میگیرم همیشه
1
1402/07/11
monireh shakoor
ن گلم دشمنت شرمنده منظوری نداشتم ولی آخه چون دیدم گفتم پیج اقتصادی تری معرفی کنم.
0
1402/07/11
آتنا صالحی
ولی خب اخه بعضی ایرانیا پول تو جوب ریختنه یه بار میشوری مثل دستمال میشه لباس نوزادم که همش لک میشه باید شست
1
1402/07/11
monireh shakoor
اونکه آره ازبین ایرانیا باید جنس هارو بشناسه و پنبه انگار کلا خب لکه ها نمیره ازش
0
1402/07/11
monireh shakoor
من چند دست پنبه پسرم داره لکه هاش اذیت میکنه اصلا شسته نمیشه ولی توخونه ای هاش نخی هاش سریع پاک میشه
0
1402/07/11
آتنا صالحی
من کلا دو دست بیمارستانی خریده بودم فقط ... البته همرو همخواهرمخرید من از ۲۶ بستری بودمتا اخرش
1
1402/07/11
monireh shakoor
الهی .خاهرداشتن خیلی خبه
1
1402/07/11
آتنا صالحی
پودر صابون دستی بی بی لند عالیه بریز خیسس کن چند ساعت نومیشهقشنگ مخصوصا لباسایی که چرک مرگ شدن
0
1402/07/11
آتنا صالحی
اگه تهرانی یه جامعرفی کنم برو لباس برند قیمت مناسب خیلی میتونی پیدا کنی ...
0
1402/07/11
monireh shakoor
عزیزم ب من بگو مامانم ایناهمون اطرافن
0
1402/07/11
monireh shakoor
عه دستی خوبه؟من ماشینی دارم
0
1402/07/11
آتنا صالحی
عبدل اباد خیابان احد کوچه ۴۲ سیسمونی نهال
0
1402/07/11
monireh shakoor
مرسی😘😘
0
1402/07/11
آتنا صالحی
دستیش عالیهههههههه البته من کلا تا حالا لباسای طاهارو با ماشین نشستم همیشه با دست میشورم
0
1402/07/11
monireh shakoor
منم ماشینی گرفتم با دست میشورم بگو فازم چیه😅😅
0
1402/07/11
آتنا صالحی
این وقتی بارش میرسه خیلییییییی چیزای خوبی داره لعنتی سریع تموم میکنه باید سر بزنی
0
1402/07/11
آتنا صالحی
خیلییییی هم حوصله میخواد باید بگردی تو لباسا
0
1402/07/11
monireh shakoor
عه اونجا کلا شلوغ هست مامانم اینا میگن عبدل اباد کلا شلوغه چون قیمتاش خبه
0
1402/07/11
monireh shakoor
مامانم عاشق خریده حوصلش زیاده🤣🤣
دستت دردنکنه
دستت دردنکنه
0
1402/07/11
💙 فاطمه 💙 ♡♡
Mami land
Greenkids
Ninidara
Sarakids infinitykids
اینارو راضی بودم
دوتا دیگم بود سیسمونی فروشی بودن نه کمثل اینا فقط لباس باشن باید تو دایرکتم پیداشون کنم
از
Ooma و lenakids هم اصلا راضی نبودم
باز اوما یکی دوتا جنسش خوب بود ولی lenakids خرید کنی بلاکت کرده😅
Greenkids
Ninidara
Sarakids infinitykids
اینارو راضی بودم
دوتا دیگم بود سیسمونی فروشی بودن نه کمثل اینا فقط لباس باشن باید تو دایرکتم پیداشون کنم
از
Ooma و lenakids هم اصلا راضی نبودم
باز اوما یکی دوتا جنسش خوب بود ولی lenakids خرید کنی بلاکت کرده😅
0
1402/07/11
آتنا صالحی
اینفینیتی کیدز منم خرید کردم خوب بود
0
1402/07/11
💙 فاطمه 💙 ♡♡
فقط مشکلش اینه یه کم بگردی ممکنه جنس هاشو قیمت مناسب تر پیدا کنی ولی خو اونحا گلچین شده و خوب هست همیشه
2
1402/07/11
الی ی
زمستونی برندهای خارجی سایز کوچک دارن. مثل لوپیلو خیلی کاراش قشنگ و جنسش عالی ه
0
1402/07/11
سوال کننده
مرسی عزیزممم
0
1402/07/11
💙 فاطمه 💙 ♡♡
خواهش 🩵🩵
1
1402/07/12
sama a.b
نی نی ریز پوش خیلی ارزونه
جنساشم برا خونگی اکیه
بعضی اوقات چیزای خیلی خوب بیرونی هم میاره
در کل خوبه من چند بار خرید کردم خیلی راضی بودم
جنساشم برا خونگی اکیه
بعضی اوقات چیزای خیلی خوب بیرونی هم میاره
در کل خوبه من چند بار خرید کردم خیلی راضی بودم
1
1402/07/12
روشا حسینی
@ilishop_kids اینستاگرام
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




