سلام خانم دکتر عزیز و دوستان
من از ایران دارم میرم و احتمالا تا یکسال نمیتونم بیام ایران و توی اقدام به بارداری هستم. برای همین دکتر بهم قرص لتروزول برای ۴ دوره داده که بخورم ولی بدون امپول چون اونجا نمیتونم امپول ازادسازی بزنم و گفته روز ۳ تا ۷ پریودی بخور اگر باردار نشدی دوباره ماه های بعدم بخور تا باردار شی
حالا سوال من اینه
من اگر قرص بخورم و امپول ازادسازی نزنم فولیکول ازاد میشه؟ نکنه کیست شه
اخه اونجا سونو هم نمیتونم برم که وضعیت رحم و اینارو ببینم. چشم بسته فقط باید هرماه ۵ تا لتروزول بخورم بدون امپول
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



408
1402/07/11



