باسن جوجه من یه حالتی داره بین زخم و دونه دقیق نمدونم زخمه یا دونه چیه اینا اول کم بود داره بیشتر میشه دکتر ایروکس داد زدم اما انگار فایده نداره
0
1402/07/11
سوال کننده

3
1402/07/11
شادی 🌈
عزیزم سوختگی با این شدت ک با ایروکس ک خوب نمیشه
طفلک درد داره
ببرش دکتر پوست اگه میدونی دکتر خودش چیز دیگه این نمیده
پوشکشم عوض کن
خودتم لبنیات نخور شاید حساسیت ب پروتیین گاوی داره
الانم ک بچه راه نمیره، باز بذارش روزا ک هوا بخوره پوستش بدتر نشه خدایی نکرده
طفلک درد داره
ببرش دکتر پوست اگه میدونی دکتر خودش چیز دیگه این نمیده
پوشکشم عوض کن
خودتم لبنیات نخور شاید حساسیت ب پروتیین گاوی داره
الانم ک بچه راه نمیره، باز بذارش روزا ک هوا بخوره پوستش بدتر نشه خدایی نکرده
1
1402/07/11
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
🥺🥺 الهی عزیزم چقدر میسوزه طفلک
0
1402/07/11
سوال کننده
هرروز میشورمش پماد یه عالمه میزنم
0
1402/07/11
سوال کننده
بیشتر حالت دونست
0
1402/07/11
سوال کننده
🥺🥺
0
1402/07/11
سوال کننده
بازم گذاشتم
1
1402/07/11
مهربانو ❤️
گلم زیاد زدن پماد خودش باعث سوختگی میشه
0
1402/07/11
مهربانو ❤️
چند روز بازش بزار و فقط کهنه بزار زیرش
0
1402/07/11
مهربانو ❤️
دختر منم مثل پسر شما بود
0
1402/07/11
مهربانو ❤️
من کالاندولا میزنم شکر خدا فعلا خوبه
0
1402/07/11
مامان رایانم
چن روز پوشکش نکن
0
1402/07/11
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
این حساسیته نرگس جان
1
1402/07/11
مامان رایانم
روغن نباتی بزن
0
1402/07/11
فهیمه مامانِ هانا ❤️
فقط باید پوشکش نکنی
0
1402/07/11
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
به یه چی حساسیت داره که خورده
0
1402/07/11
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
اگه شیر خودتو میخوره امکان داره اون چیزی که خودت خوردی و تو شیرت رفته بهش حساسه
0
1402/07/11
مامان رها 💝🧚♂️🧚♀️🧚💝
دختر من به گردو حساس بود وقتی میخوردم بین پاهاش همینجوری میریخت بیرون
0
1402/07/11
مهسا م
پماد ریکاو بزن صددرصد خوب میشه
0
1402/07/11
سوال کننده
زدم گلم
0
1402/07/11
سوال کننده
اینو از اول میزدم
0
1402/07/11
سوال کننده
اره حدس میزنم
0
1402/07/11
سوال کننده
مصرف لبنیات ندارم دیگه نمدونم چیه واقعا
0
1402/07/11
رادین پسر
فقط سودوکرم خوبش میکنه
0
1402/07/11
لیلی .
ایروکس بدتر میکنه
0
1402/07/11
پزشک اوما
سلام مامان جان
سودوکرم بزنید ، روغن نباتی روی یک بخش کوچک بزنید اگر بدتر نشد این هم گزینه مناسبی است، از دستمال مرطوب استفاده نکنید. فعلا تاجایی که میتوانید پوشک نکنید، کنجد. ارده، ماهی، فلفل، تخم مرغ و. خرما را حذف کنید
سودوکرم بزنید ، روغن نباتی روی یک بخش کوچک بزنید اگر بدتر نشد این هم گزینه مناسبی است، از دستمال مرطوب استفاده نکنید. فعلا تاجایی که میتوانید پوشک نکنید، کنجد. ارده، ماهی، فلفل، تخم مرغ و. خرما را حذف کنید
1
1402/07/13
سوال کننده
خیلی ممنون
0
1402/07/14
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



6564

