سلام و عرض ادب دکتر اومای عزیز
من تو ناحیهی فوندوس رحم یه فیبروم داشتم که دکتر گفت باید در دو مرحله برداشته بشه. 2 ماه پیش عمل اول و دو هفته پیش عمل دوم را انجام دادم. دکتر گفته بود فاصله بین عملها 1ماه و نیم باشه. عمل دوم 1 هفته قبل از پریودی ام بود. قبل عمل آزمایش بارداری هم گرفتن که منفی بود ولی الان حدود 10 روز از پریودم گذشته ولی پریود نسدم فقط چند روز پیش 2 الی 3 روز لکه بینی خفیف داشتم که تموم شد. حالا خیلی استرس دارم. ممکنه باردار باشم. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید 🌸 🍃
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



468
1402/07/11


