سلام خانم دکتر عزیز، وقتتون بخیر 🌹
من حدود یک هفته پیش که در حال استراحت و مصرف مایعات بودم جهت بررسی AFI index، حرکات جنین خیلی زیاد و منظم بود، صبح، ظهر، بعد از ظهر، شب، نیمه شب، مدام در حال حرکت بود.
مقدار مایع هم از 10 رسید به 18. دکتری که پیششون سونو کردم گفتن حرکات زیادش بخاطر مقدار آب هست و جای نگرانی نیست.
من مقدار مصرف مایعات و آب رو به 4-5 لیوان در روز کاهش دادم.
الان دو روزه که حرکاتش نامنظم شده و فقط تایمی که گرسنه باشم حرکت میکنه، و بعد از خوردن غذا یکی دو ضربه بیشتر نمیزنه.
به نظرتون این وضعیت طبیعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



458
1402/07/10


