سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من دیروز سونوی داپلر دادمچون وزن بچه کم بود الان مقاومت شریان نافی دارم؟
روزی دوتا آسپرین هم از هفته ۱۶م میخورم
میخوام بدونم خطرناکه؟ چیکار باید بکنم؟ ممکنه زودتر ختم بارداری بدن؟
پرسش (1402/07/10):
مقاو مت شریان نافی
603
46
1402/07/10
سوال کننده
0
1402/07/10
سوال کننده

0
1402/07/10
سوال کننده

1
1402/07/10
لی لی (مامان سلین) .
عزیزم وقتی آسپرین میخوری و مدام سونو میدی و تحت نظری جای هیچ نگرانی نیست
0
1402/07/10
لی لی (مامان سلین) .
فقط و فقط به توصیه های پزشکت عمل کن😊ایشالا به موقع اش فسقلی رو بغل میگیری❤️
1
1402/07/10
فاطمه بانو
من۳۳و۳روز بودم پسرم۱۷۰۰بود
۲۸۰۰بدنیا اومد ۳۷هفته و ۵روز
بندنافش هم مقاومت داشت
اسپرین هم نمیخورذم 😐
۲۸۰۰بدنیا اومد ۳۷هفته و ۵روز
بندنافش هم مقاومت داشت
اسپرین هم نمیخورذم 😐
0
1402/07/10
فاطمه بانو
فقط مرتب سونو میدادم
1
1402/07/10
فاطمه بانو
اگ ببینن وزنش استپ خورده و ....ختم بارداری میدن
ولی بالای۳۴ اصولا
قبلش هم امپول ریه میزنن
نگران نباش
سعی کن استراحت کنی فقط
بعدشم غذاهاهو کبابی بخور بیشترین تاثیرو داره
ولی بالای۳۴ اصولا
قبلش هم امپول ریه میزنن
نگران نباش
سعی کن استراحت کنی فقط
بعدشم غذاهاهو کبابی بخور بیشترین تاثیرو داره
1
1402/07/10
سوال کننده
دکتر گفت به پهلو چپ بخواب دیگه کلا پای چپم مورمور میشه دائم انقد چپ خوابیدم
0
1402/07/10
سوال کننده
حالا وزنشم همون حدود ۲۸۰۰ اینا باشه خوبه من میترسم استپ رشد کنه دکترم میگه هر هفته داپلر بده یه آزمایش دیگهم دارم هر هفته میدم اونم ۱تومنه داپلرم ۱ تومنه با آزمایشای هفتگی دیگه میشه هفته ای حدود ۳ تومن نمیدونم لازمه هر هفته داپلر بدم یانه
1
1402/07/10
فاطمه بانو
من هر دوهفته میدادم
وسطش سونوی ساده میدادم
ینی یک هفته درمیون
اون موقع675تومن میدادم
واقعا زیاد بود برام
وسطش سونوی ساده میدادم
ینی یک هفته درمیون
اون موقع675تومن میدادم
واقعا زیاد بود برام
0
1402/07/10
فاطمه بانو
ازمایش چی میدی 1تومن؟
1
1402/07/10
فاطمه بانو
دکتره من گفت استراحت کن بیشتر ب پهلوی چپ باش
سعی کن تنظیم کنی ک خودتم اذیت نشی
سعی کن تنظیم کنی ک خودتم اذیت نشی
0
1402/07/10
لی لی (مامان سلین) .
والا بچه هایی با شرایط مشابه شما ماهی یکبار داپلر میدن هم هفته من هستن،دکترت زیادی حساس نیست؟
رو تغذیه ات حساس باش،میوه و ویتامین ها واسه گردش خون خیلی مفیده
رو تغذیه ات حساس باش،میوه و ویتامین ها واسه گردش خون خیلی مفیده
0
1402/07/10
سوال کننده
انزیم کبدیم بالاست یه آزمایشی هست که ازاده کلا واسه کبد اون ۱تومنه بایل اسید اسمشه
0
1402/07/10
سوال کننده
چه میدونم والا آخه مقاومتشم حداکثر نرماله نمیدونم چرا گفت هفته ای یه بار بیا
0
1402/07/10
فاطمه بانو
اها
0
1402/07/10
فاطمه بانو
سونویی گفت؟یا دکترت؟
ببین دکترت چی میگه
من دکترم میگفت برو
ببین دکترت چی میگه
من دکترم میگفت برو
0
1402/07/10
سوال کننده
نه دکترم گفت میرم دیکه چارهای نیست
0
1402/07/10
فاطمه بانو
والا من از شدت مقاومت سر پسرم خبر ندارم
فقط میدونم خیلی اوضاع بیریخت بود
میفرستاد منو همش سونپ
یبارگقتم نرم هزینش زیاده
گقت پای خودت هرچی شد🤷🏼♀️
فقط میدونم خیلی اوضاع بیریخت بود
میفرستاد منو همش سونپ
یبارگقتم نرم هزینش زیاده
گقت پای خودت هرچی شد🤷🏼♀️
0
1402/07/10
سوال کننده
یه چی میگن که ادم دیگه نتونه نره الان من باز پرسیدم ازش گفت باید هفته ای یه بار سونو بدی
1
1402/07/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم مقاومت عروقی وجود دارد ولی خداروشکر بنظر هیپوکسی یعنی کمبود اکسیژن وجود ندارد، شرایط رشدی هم جای بهتر شدن دارد ولی خداروشکر خیلی وخیم نیست نترسید تحت نظر پزشکتان جلو بروید و روی تغذیه تمرکز کنید نتیجه را به اطلاع پزشک خود نیز برسانید ایشان باید در مورد زمان زایمان تصمیم گیری کنند ❤️
عزیزم مقاومت عروقی وجود دارد ولی خداروشکر بنظر هیپوکسی یعنی کمبود اکسیژن وجود ندارد، شرایط رشدی هم جای بهتر شدن دارد ولی خداروشکر خیلی وخیم نیست نترسید تحت نظر پزشکتان جلو بروید و روی تغذیه تمرکز کنید نتیجه را به اطلاع پزشک خود نیز برسانید ایشان باید در مورد زمان زایمان تصمیم گیری کنند ❤️
0
1402/07/11
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز
من روزی ۱۰ دقیقه نرمش میکنم به نظرتون با این وضعیت استراحت بیشتر خونرسانی میکنه یا فعالیت؟
فقط مقاومت شریان نافی دارم یا مورد دیگه ایم هست؟
من روزی ۱۰ دقیقه نرمش میکنم به نظرتون با این وضعیت استراحت بیشتر خونرسانی میکنه یا فعالیت؟
فقط مقاومت شریان نافی دارم یا مورد دیگه ایم هست؟
0
1402/07/11
سوال کننده
خانم دکتر ببخشید فرمودین خیلی وخیم نیست یعنی وخیمه ولی خیلی نه؟
0
1402/07/11
سارا نعمتی
عزیزم شما دکترتون خانم حنطوشزاده هستن؟
0
1402/07/11
سوال کننده
بله چطور عزیزم؟
0
1402/07/11
فاطمه بانو
🤣✋دقیقا منم از۳۰هقته ک رفتم سونوی وزن یکسره تو سونویی ربوم🤣
0
1402/07/11
فاطمه بانو
بودم
0
1402/07/11
سوال کننده
خانم دکتر من واقعا نگرانم ممکنه خدایی نکرده خونرسانی قطع شه اخه من هفته ای یکبار چک میشم نه هرروز
1
1402/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، فعالیت در این حد کمک کننده هست بی تحرکی مطلق هم خوب نیست، و مشکل جدی دیگری جز مقاومت که منجر به تاخیر رشدی شده وجود ندارد، وخیم نیست جانم منظورم این است که خیلی هم بد نیست اما عالی عالی هم خب نیست جای بهتر شدن دارد
1
1402/07/11
پزشک اوما
نترسید جانم همان هفته ای یکبار کفایت دارد و فقط مراقب حرکات دلبندتان باشید
1
1402/07/11
سوال کننده
ممنون دکتر جان🌹🌹🌹
0
1402/07/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️😘❤️
1
1402/07/12
سارا نعمتی
منم دکترم ایشون هستن. به من گفتن ورید نافی به سمت واریسی شدن داره میره و چکاپ هفتگی دارم منم. ایشالا این چند هفته باقیمونده به خیر و سلامتی میگذره و کوچولوی نازت رو بغل میگیری🌹🙏
0
1402/07/12
سوال کننده
مرسی عزیزم واسه شمام همینطور ایشالا که نینی خوشگلتو سلامت بغل کنی
دکتر به من نگفت اصلن که شریانم مقاومت داره فقط گفت هر هفته بیا و به پهلو چپ بخواب
بعد خودم اومدم سونورو خوندم دیدم بالاست دیگه به ماماهاش گفتم گفتن آره مقاومت داره
انقد که از اول بارداری کلی مشکل داشتم بخدا خسته شدم واقعا تحملم داره تموم میشه
دکتر به من نگفت اصلن که شریانم مقاومت داره فقط گفت هر هفته بیا و به پهلو چپ بخواب
بعد خودم اومدم سونورو خوندم دیدم بالاست دیگه به ماماهاش گفتم گفتن آره مقاومت داره
انقد که از اول بارداری کلی مشکل داشتم بخدا خسته شدم واقعا تحملم داره تموم میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




