سلام پزشک اوما خسته نباشید
من این ماه اولین بار بود قرص روکین استفاده کردم قبلش پریود نمیشدم این ماه ۲۱ عدد خوردم ۴ روز بعد پریود شدم.
بعد از پریود مجدد میخوام قرص بخورم میتونم ساعتشو تغییر بدم نسبت ب ماه قبل؟
هر شب ۱ شب میخوردم ک خیلی دیره
پرسش (1402/07/10):
ساعت خوردن قرص ضد بارداری
478
47
1402/07/10
سوال کننده
1
1402/07/10
الهه♡
اره عزیزم چرا نمیشه من من الان نزدیک به دوساله قرص میخورم هیچوقت سر ساعت نبوده ولی خب همیشه شب میخوردم.حالا یه شب ۱۰ یه شب ۸
0
1402/07/10
فاطمه بانو
مگ باید منظم باشه ساعت خوردن ال دی؟
فقط باید روزی یکی بخوری ینی توی۲۴ساعت
من ک یروز۶صب میخوردم یروز۲نصف شب یادم میومد
بخور گل بخور
فقط باید روزی یکی بخوری ینی توی۲۴ساعت
من ک یروز۶صب میخوردم یروز۲نصف شب یادم میومد
بخور گل بخور
0
1402/07/10
سوال کننده
اره باید سر ساعت باشه روی خود جعبه ش هم نوشته سر ساعت
0
1402/07/10
سوال کننده
وگرنه امکان بارداری بالا میره
0
1402/07/10
سوال کننده
خدا رو شکر😍
0
1402/07/10
فاطمه بانو
کودوم مارکشو مصرف میکنی؟عکسشو بده
0
1402/07/10
فاطمه بانو
اگ دو شب نخوری اره امکانش هست
کلا هیچ جلوگیری ۱۰۰درصد نیست
چ قرص چ کاندوم همچی
کلا هیچ جلوگیری ۱۰۰درصد نیست
چ قرص چ کاندوم همچی
0
1402/07/10
فاطمه بانو
من از۱۷سالگیم تاازدواجم ۲۱سالگیم هر۶ماه مصرف میکردم۳دوره چون کیست ساز بود تخمدانم برای جلوگیری از کیست دکترم میداد
بعد ازدواجم از استرس میخوردم تا میخواستم باردار بشم بعد زایمانمم خوردم تا ماه قبل از این حاملگیم
ینی۱۰ساله تقریبا میخورم
هیچ دکتری هم بهم نگفت سر ساعت بخور
گفتن هر۲۴ساعت یکی منظم بخور
ینی جا ننداز یه شب
بعد ازدواجم از استرس میخوردم تا میخواستم باردار بشم بعد زایمانمم خوردم تا ماه قبل از این حاملگیم
ینی۱۰ساله تقریبا میخورم
هیچ دکتری هم بهم نگفت سر ساعت بخور
گفتن هر۲۴ساعت یکی منظم بخور
ینی جا ننداز یه شب
0
1402/07/10
فاطمه بانو
درکل هم. حتی اگ سر ساعت میخوردی منظم و همچی
پریود شدی تموم شد رفت
این دوره هرساعتی دوسداری میتونی بخوری
حالا سر شب یا سره صب
پریود شدی تموم شد رفت
این دوره هرساعتی دوسداری میتونی بخوری
حالا سر شب یا سره صب
0
1402/07/10
فاطمه بانو
خب الان ایشونم گفت ی شب ۸میخورده ی شب۱۰😐هیچوقتم سر ساعت نبوده😐
0
1402/07/10
فاطمه خوش
سلام
0
1402/07/10
فاطمه خوش
منم ک مثل سگ میترسم از حاملگی پریودامم منظمه گرفتم ازاین ماه بخورم
0
1402/07/10
فاطمه خوش
منتظرپریودیمم
0
1402/07/10
فاطمه خوش

اینو داد گفتم ال دی یاکم عوارض تر داری بده اینو داد گفت بهتره وعوارضش کمتر نمیدونم مصرف کنم مشکلی نیس؟
0
1402/07/10
فاطمه خوش
اینقدم توش عوارض نوشته که نگو😐🤦♀️
تازع زدع برای شیرده خوب نیس ولی داروخونه گفت نه بخور عیب نداره
تازع زدع برای شیرده خوب نیس ولی داروخونه گفت نه بخور عیب نداره
0
1402/07/10
فاطمه خوش
رفتم یاسمین که اگر اشتباه نگم بگیرم گف۶ماهه نداریم!
0
1402/07/10
سوال کننده

اینو نسبت به ال دی خیلی بهتره حالمو بد نمیکنه در حد ال دی
1
1402/07/10
سوال کننده
دکتر اوما گفت روکین بهتره
0
1402/07/10
سوال کننده
حالا ببینم دکتر اوما چی میگه.
اخه من زخم خورده م🤣🤣
میترسم دوباره باردار بشم واسه همین رعایت میکنم
اخه من زخم خورده م🤣🤣
میترسم دوباره باردار بشم واسه همین رعایت میکنم
0
1402/07/10
فاطمه بانو
منم یبار زخم خوردم
ولی با چرک خشک کن خوردم😐نمیدونستم تداخل داره😐
جلوگیری داشته باش قرصم بخور
ولی با چرک خشک کن خوردم😐نمیدونستم تداخل داره😐
جلوگیری داشته باش قرصم بخور
0
1402/07/10
فاطمه بانو
کاندومم بزاذ😐🤣
0
1402/07/10
فاطمه بانو
ب امیدخدا بعدزایمان میرم دستگا میزارم
با ی کارتن کاندوم
ولی ال دی نمیخورم دیگ
😐
اواخر الکی چاق میشدم🤣🤣🤣لعنت خدا بر ال دی
با ی کارتن کاندوم
ولی ال دی نمیخورم دیگ
😐
اواخر الکی چاق میشدم🤣🤣🤣لعنت خدا بر ال دی
1
1402/07/10
فاطمه خوش
روکین میگیرم پس
0
1402/07/10
فاطمه خوش
من از دستگاه میترسم اخه همینجوریش خونریزیم خیلی زیاده اونم میگن زیاد میکنه درتوانم نیس واقعا!من حواسم هس ولی باز محص اطمینان من۸سال جلوگیری طبیعی داشتم زودم باردارنشدم بعد۶ماه اقدام بود ولی چون دیگه بچه نمیخوام میخام مطمئن شم
0
1402/07/10
سوال کننده
اوه اوه چه بددددددددد
0
1402/07/10
سوال کننده
من کاندوم شوهرم دوست نداره دستگاه هم میترسم
1
1402/07/10
سوال کننده
منم برا اولی اقدام بودم برا دومی با طبیعی باردار شدم
0
1402/07/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید ❤️
بله تغییر دهید اما وقتی تغییر دادید، دیگر راس ساعت مشخص مصرف کنید 🌱
زنده باشید ❤️
بله تغییر دهید اما وقتی تغییر دادید، دیگر راس ساعت مشخص مصرف کنید 🌱
1
1402/07/10
سوال کننده
چشم ممنونم❤❤❤
0
1402/07/10
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️❤️❤️
0
1402/07/13
فاطمه خوش
سلام کسی هس؟
0
1402/07/13
فاطمه خوش
میگم من۱۲شب پریود شدم قرصموالان بخورم؟ من خوردم😐
0
1402/07/13
فاطمه خوش
بعد یکی پریودش۵،۶روزس اون۷تاقرصه داستانش چی میشه
1
1402/07/13
سوال کننده
سلام عزیزم
1
1402/07/13
سوال کننده
این جواب دکتر اوما یه سوال دیگه داشتم اینو جواب دادن
0
1402/07/13
سوال کننده
بله نازنینم البته شیوه صحیح مصرف این نیست که بعد پریود شروع کنید، شما بعد اتمام مصرف بسته باید 7 روز استراحت دهید بعد راس روز هشتم بسته جدید شروع کنید و خیر معمولا در گذر زمان برطرف میشود نگران نباشید
1
1402/07/13
سوال کننده
بله جانم باید 21 روز قرص بخورید یعنی یک بسته کامل مصرف گردد 7 روز نخورید و استراحت کنید راس روز هشتم مصرف بسته جدید را شروع کنید روی خود بسته قرص هم کامل توضیح داده است اگر صبر کنید پریود تمام شود که گویی مجددا شروع بسته اول است بهاین شکل باید هرماه جلوگیری همراه داشته باشید
1
1402/07/13
فاطمه خوش
مرسی عزیز❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول
- قرص دوران بارداری ومولتی ویتامین
- مصرف قرص ایزوکسوپرین 10
- چن روز بعداز مدروكسي پري ميا؟
- سلام خانوما خواهشا راهنماییم کنین به کمکتون احتیاج دارم
- دون دون شدن نوك سينه
- قرص فولیک اسید قبل از بارداری
- مصرف قرص برای پرولاکتین و تیروئید همزمان
- نحوه خوردن قرص کلومفین
- عرق رازيانه تا چ مدت جواب ميده؟




