سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 💓
بله خداروشکر جفت پایین نیست ، فقط سونوگرافی دقیقا در هفته چندم انجام شده؟
دیروز انجام شده در ۲۴ هفته و یک روز
بعد پزشکم گفته بودن نزدیکی نداشته باشم الان طبق این سونو مشکلی وجود نداره میتونم داشته باشم ؟
امکانش هست بعد اینکه جفت رفته بالا دوباره بیاد پایین؟ و اینکه میتونم پله بالا پایین برم؟
عزیزم شرایط رشدی هم خیلی خوب است اما جای بهتر شدن دارد ، انواع گوشت های کبابی ،آجیل خام و تخم مرغ و قارچ کبابی را روزانه مصرف کنید.
اگر غربالگری ها انجام شده و طبیعی بودن زیاد بودن قطر کلیه ها جای نگرانی نداشته و. معمولا خود به خود برطرف میشود اما سونوگرافی پیگیری 4 هفته دیگر انجام دهید. اگر دلیل پزشکتان برای نزدیکی نداشتن صرفا جفت پایین بوده می توانید با احتیاط شروع کنید اما اگر سوابقی از درد یا لکه بینی دارید خیر مجاز نیستید، بعید است مجددا جفت پایین بیاید اما به معنای آن نیست که به یکباره خیلی فعالیت کنید پله در حد ضرورت مشکلی ندارد
ممنون از توضیحاته کاملتون تشکر❤️🌷