خانم دکتر جان سلام
من امروز بیمارستان فیروزگر بودم برای تشکیل کمیسیون پزشکی واسه گرفتن مجوز
جراح مغز خودم تایید کرد ک بارداری ب خاطر تغیرات هورمونی باعث رشد مجدد تومور میشه و نباید باردار بشم.
بیمارستان فیروزگر گفت باید جراح مغز خودبیمارستان تایید کنه.و ایشون هم حرفای دکتر جمشیدی رو تایید کردن.
جدای اینها من دوتا سزارین موفق و دوتا جراحی شکم داشتم.الان زایمان چند هفته بعد من میشه پنجمین برش شکم از یک جا.(کلا ی خط بخیه رو شکمم هست)
ب نظرتون چقدر احتمال داره مجوز بدن بمن؟؟۳۳سالمه.و چند هفته دیگه چهارمین فرزندم ب امید خدا ب دنیا میاد.قبلا از عوارضش پرسیدم اما بازم ته دلم شک دارم.اینم بگم من یک لوله دارم و به شدت زود باردار میشم و تحت هیچ شرایطی نمیخام باردار بشم.از سقط اینا هم وحشت دارم و دوست ندارم.استرس باردار شدن باعث میشد حتی من تو رختخواب هم آرامش نداشته باشم.
پرسش (1402/07/09):
مجوز بستن لوله رحم
1476
28
1402/07/09
سوال کننده
0
1402/07/09
سوال کننده
البته نامه های جراح مغز ب صورت سوری هست
1
1402/07/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزدلم
جان دلم نترسید عوارض جدی ندارد و نهایتا در برخی خانم ها باعث تشدید خونریزی های ماهیانه میشود اما نه همه خانم ها، باتوجه به شرایط شما به احتمال زیاد موافقت میشود اما اگر نشد همسرتان به سراغ بستن لوله ها بروند 💜
جان دلم نترسید عوارض جدی ندارد و نهایتا در برخی خانم ها باعث تشدید خونریزی های ماهیانه میشود اما نه همه خانم ها، باتوجه به شرایط شما به احتمال زیاد موافقت میشود اما اگر نشد همسرتان به سراغ بستن لوله ها بروند 💜
1
1402/07/10
سوال کننده
مهربان دوست داشتنی🥰🥰🥰🥰حرفاتون انگار مورفین به آدم تزریق میکنه🤭🤭🤭
0
1402/07/10
سوال کننده
از خونریزی زیاد پریود تا حدودی خاطرم جمع.چون زمان بارداری خارج رحمی ی لوله من رو خارج کردن و تغییری تو پریودهام و مقدار خونریزی اش ایجاد نشد.امکان یایسگی زودرس چقدره؟
1
1402/07/11
پزشک اوما
عزیزدل من هستید ممنونم مهربانم بابت انرژی مثبتتون و محبتی که به من دارید، خداروشکر که چنین حسی دارید جان دلم ❤️😘😉😍
با بستن لوله اصلا سن یائسگی تحت تاثیر قرار نمیگیرد عزیزکم نترسید، یائسگی زودرس درصورت خروج و برداشتن تخمدان ها صورت میگیرد که درعمل بستن لوله چنین اتفاقی نخواهد افتاد خیالتان کاملا راحت باشد 💜💜💜
با بستن لوله اصلا سن یائسگی تحت تاثیر قرار نمیگیرد عزیزکم نترسید، یائسگی زودرس درصورت خروج و برداشتن تخمدان ها صورت میگیرد که درعمل بستن لوله چنین اتفاقی نخواهد افتاد خیالتان کاملا راحت باشد 💜💜💜
1
1402/07/11
سوال کننده
چه عالی ک اینطوره.خیلی منو ترسوندن بابت یایسگی زودرس.پس خیالم راحت شد
1
1402/07/11
سوال کننده
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/07/11
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، اصلا نترسید جانم اگر تخمدان خارج نشود که نمیشود هیچ مشکلی ندارد ❤️❤️
1
1402/07/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1402/07/11
سوال کننده
ب امید خدا
1
1402/07/12
پزشک اوما
توکل بر خدا نازنینم 💜
1
1402/07/27
سوال کننده
سلام خانم دکتر موافقت شد🥰🥰🥰
0
1402/07/28
پزشک اوما
عزیزدلم ❤️❤️خداروشکر خیالمان راحت شد اصلا مبادا بابت یائسگی و این موارد بترسید تاکید کنید به. تخمدان کاری نداشته باشند که اصلا هم ندارند هیچ مشکلی رخ نمیدهد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




