سلام خانم دکتر من چند روزه پیش خودم سرما خوردم الان علائمم رفع شده امروز متوجه شدم که دخترم سرما خورده یکم عطسه میکنه وگرنه علائم دیگع ای نداره میشه لطفا بگین چه دارویی بهش بدم
فاویسم هم داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



250
1402/07/09


