عزیزم تبش بخاطر ویروس
پسر منم سه روز تب داشت
با استامینوفن کنترل کن
اسپری بینی استفاده کن
پلارژین هم ۸ ساعتی بش بده
سلام به روی ماهتون مامان گل
چه داروهایی نازنینم؟
عکس فرستادم انگارارسال نشده توتایپک قبلی اسم داروهارونوشته بودم

این داروبرای چی تجویزکردن دکترکودک ۱۵ ماهه میتونه استفاده کنه

اینم نمیدونیم برای چی تجویزکرده پودره
دخترم بالامیاره نمیتونه داروبخوره چکارکنیم البته الان حالش خداروشکر خوبه فقط گه گاهی سرفه میکنه
بالای 6 ماه قابل استفاده هست برای کنترل عطسه، سرفه و آبریزش جانم
آنتی بیوتیک است چون بیمار شده وتب دارد
داروهای دیگر هم جهت کنترل تب هستند
سلام کلاهیچ کدوم ازداروهارونخوردن خانم دکتراستامینوفن موقعی که تب داشتن دادیم کلابالاآوردن برای همین شیاف گذاشتم براش
ممنون خانم دکتربابت پاسخ گویی به موقع تون
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، الان چه علامت دارد؟
داروهانخورد برای همین بردیم پیش پزشک متخصص اطفال ایشونم سرم نوشتن ویه سری دارو تجویزکردن به سرم بزنیم ویه آمپول
کار خوبی کردید عزیزم، اگر باز تب داشت شیاف استامینوفن رابه جای فرم خوراکی امتحان کنید
ممنون خانم دکتر بابت راهنمایی هاتون