باسلام خدمت پزشک محترم اوما دخترم سرماخورده علایم سرماخوردگی سرفه بودازپریشب هم تب میکنه به دکترمراجعه کردیم این داروهاروتجویزکردن باتوجه به سن دخترم میتونم بهشون این داروهاروبدم دخترم ازخوردن دارو اجتناب میکنه ازدیروزقطره بهش میدیم حالش بهم میخوره بالامیاره .اسم داروهاستیریزین .آزیترومایسین ۱۰۰.استاگروفن همون استامینوفن وشیاف استامینوفن ۱۲۵ دکترنوشته یک دومش استفاده بشه ممنون میشم بگین باتوجه به سن دخترم میتونیم بهش این داروهاروبدیم .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



304
1402/07/09


