سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من دخترم دو ماه 20روزشه شیر خشک میخوره کلا همیشه 60تا یا 90تا میدادم بهش اکثرا 60تا میدادم هر دو ساعت دو ساعت و نیم یا یک ساعت و نیم یک بار بعضی وقتا هم 60تا میخورد بازم میخواست ولی ده روزه یه هفته شیشه شیر از دهن خودش پرت میکنه بیرون نمیخوره با دست شیشه رو از دهنش در میاره نمیدونم علتش چیه حتی فواصل شیر خوردن شم زیاد میکنم فایده نداره نمیخوره یا به سختی دو تا دستانش باید بگیریم همش سرشو تکون میده اینطرف اون طرف که از دهنش در بیاد نخوره حالشم خوبه مشکلی نداره دلیلش نمیدونم چیه دیونم کرده 😭 یک ساعت و نیم باید رو سرش باشم تا 60تا رو ب هزار بدبختی بدم بخوره شیرشم آپتامیل پرونوترا 14روز پیش واکسن زده یک هفته تب کرد به نظرتون برای اون نیست به جای شیر دستشو میخوره همش و اینکه پستونک و خوب میگیره بزارم دهن همش میخوره هی اور شی میدم جفتشو
پرسش (1402/07/09):
علت شیر نخورده نوزاد
378
29
1402/07/09
سوال کننده
0
1402/07/09
Fatemeh you
ای خواهر پسر من دو و ماه بیست روزه که توی بیداری شیر نمیخوره
0
1402/07/09
سوال کننده
اینم توی خواب میخوره اما بار سرشو تکون میده علتش نمیدونم چیه
0
1402/07/09
fateme 007
منم بعد واکسن پسرم سینمو پس زد، اصلاااا نمیخورد، گریههههه میکرد، به بدبختی دوباره شیر بهش دادم ولی کلا الانم شیر خوردنش خیلی بد شده، همش بیقراری میکنه زیر سینه
0
1402/07/09
fahimeh 🌱
عزیزم بعد واکسن بی اشتها میشن منم ای مشکل دارم هنوز گاهی وقتا فقط سی تا میخوره ی دلیل دیگش هم بازیگوشی هست اگر جای شلوغ هستی حتما ببرش ی جا ساکت و آروم شیرش رو بده باهاش هم صحبت نکن و فقط تو چشماش نگاه کن
0
1402/07/09
fahimeh 🌱
موقع شیر خوردن منظورمه
0
1402/07/09
zari khanom
دقیقا دختر منم همینجوری شده من سشوار روشن میکنم بهش شیر میدم
0
1402/07/09
سوال کننده
از خونه ما آروم تر نیس آرامش مطلقه بازیگوشم شده
0
1402/07/09
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر 💜
عزیزم باتوجه به مجموعه شرایط و اینکه در خواب شیر میخورد ممکن است درگیر رفلاکس پنهان باشد که خصوصا بعد دوره های تزریق واکسن بدتر میشود بهتر است به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تا ارزیابی دقیق تر صورت گیرد 🪻🪻🪻
وقتتون بخیر 💜
عزیزم باتوجه به مجموعه شرایط و اینکه در خواب شیر میخورد ممکن است درگیر رفلاکس پنهان باشد که خصوصا بعد دوره های تزریق واکسن بدتر میشود بهتر است به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تا ارزیابی دقیق تر صورت گیرد 🪻🪻🪻
0
1402/07/10
سوال کننده
آخه شیر هم بالا نمیاره فقط وقتی ب زور بهش بدم فشار بدم شیشه شیر رو اوق میزنع
0
1402/07/10
سوال کننده
وزنگیریشم دکتر گفت عالیه
0
1402/07/10
سوال کننده
مثلا چند وقت بود اروقش نمیگرفتم الان که میگیرم شیر میخواد تند تند
0
1402/07/10
سوال کننده
از غروب خوب شده یکم اذیت میکنه ولی خیلی بهتر شده نمیدونم علتش چیه
0
1402/07/10
پزشک اوما
عزیزم فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
0
1402/07/10
سوال کننده
در روز دو ساعت یک بار بعضی وقتا یکم دیر تر بعضی وقتا مثلا یک ساعت و نیم یک بار ولی شبا ک میخوابه مثلا ساعت بگو نیم دو 90تا میدم بهش دیگه تا 6و 70صب ولی اکثر مواقع خودش بیدار میشه شیر میخواد دو ساعت یک بار
0
1402/07/11
پزشک اوما
عزیزم اگر بهتر شده که هیچ وگرنه لثه را چک کنید اگر درحال رویش دندان نیست سر شیشه را عوض کنید اگر بهتر نشد باید همچنان از نظر رفلاکس پنهان چک شود چون لزوما رفلاکس با بالا آوردن همراه نیست و در پی امتناع از شیر خوردن ممکن است در ادامه وزنگیری دچار اخلال شود
0
1402/07/11
سوال کننده
خانم دکتر منظورتون اون پلاستیک که میک میزنه رو عوض کنم ؟ چرا عوض کنم ؟و اینکه اتفاقا لثه شو دیدم انگاری یه چیزایی زده بالا جوش نیستا خودمم تعجب کردم گفتم تو این سن مگه میشه دندون درآورد ؟ هنوز دو ماه و 20روزشه یه چیزی مثل ریشه دندونه فک پایینشم هست یعنی ممکنه از دندون باشه ؟ یعنی اگه دندون در نیاورده باید سر شیشه رو عوض کنم چه ربطی داره ؟ میشه عکس فکشم ببینید
0
1402/07/11
سوال کننده

0
1402/07/11
سوال کننده

0
1402/07/11
سوال کننده

0
1402/07/11
سوال کننده
ببخشید عکسا واضح نیستن بدش میاد فکشو میگیرم گریه میکنه
0
1402/07/11
سوال کننده
چند وقت یکبار باید سرشیشه عوض بشه ؟
0
1402/07/11
پزشک اوما
عزیزم روی بخش نقطه سفید دست بکشید ببینید سفت هست؟ سر شیشه اگر متناسب با سن دلبندتان نباشد و خروج شیر سخت باشد مانع شیر خوردن مناسب است
0
1402/07/11
سوال کننده
اون نقطه سفید دیشب دیددمش شیر بود اومده بود روی لثش
بعد برای شیشه هم گفتن سرش باید 3ماه یکبار عوض شه ولی زیاد ازش میریزه وقتی برعکسش میکنم یعنی سفت نیس که کم بیاد 😢
بعد برای شیشه هم گفتن سرش باید 3ماه یکبار عوض شه ولی زیاد ازش میریزه وقتی برعکسش میکنم یعنی سفت نیس که کم بیاد 😢
0
1402/07/11
شهزاد مامان سه دسته گل
وقتی شیر خشک درست میکنی اول در شیشه رو باز بزار تا حبابهایی که ایجاد شده از بین بره بعد در شیشه را ببند و شیشه شیر رو سرازیر کن اولش شیر میریزه و شره میکنه بعد از چند ثانیه شیر قطع میشه و به صورت قطره ای میاد اون موقع شیر رو به بچه بده این جوری شیشه رو هواگیری میکنی
نگران اولش نباش که شره ای میره نگه دار خودش قطع میشه
نگران اولش نباش که شره ای میره نگه دار خودش قطع میشه
0
1402/07/11
سوال کننده
اون نقطه سفید دیشب دیددمش شیر بود اومده بود روی لثش
بعد برای شیشه هم گفتن سرش باید 3ماه یکبار عوض شه ولی زیاد ازش میریزه وقتی برعکسش میکنم یعنی سفت نیس که کم بیاد 😢
بعد برای شیشه هم گفتن سرش باید 3ماه یکبار عوض شه ولی زیاد ازش میریزه وقتی برعکسش میکنم یعنی سفت نیس که کم بیاد 😢
0
1402/07/12
پزشک اوما
عزیزم بنابراین طبق صحبتمان جهت چک رفلاکس پنهان مراجعه کنید اگر البته هنوز روال شیر خوردن خوب نشده چون فعلا عاملی حداقل در ظاهر وجود ندارد
1
1402/07/12
سوال کننده
چشم خیلی ممنونم
0
1402/07/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️🪻❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




