س دکترعزیز
من ازاول صیرم کم بوددوماه کموبیش خورددیگ اخرش تا۳ماه الان میادکمه
بعضی وقتابازی میکنه خاسم بدونم چی بخورم قطع شه یاهمینطوری بدم شیر تاخودش قطع بشه
درروزیکباربخوره ۱دقیقه یانه
چون شیشه میخوره شیرخشک ازماه دوم دیگ زیادسینمونگرفت کم شد
بازمن دوشیدم دادم هرچیم خوردم فایده نداشت قبلابهتون توضیح دادم رژیم ایناداشتم ازتون
حالانظرتونومیشه بگیدالان فشارمیدم میادولی مک نمیزنه بخوره
الان ۴ماهشه پسرم
میش بگیدچیکارکنم توبارداری ن سینم سفت شدن چیزی بدزایمان اصلاسینم سفت بزرگ نشدبدک شیردادم یکم ورم کرد
بدشم اصلادردایناندارم لااینک سینمونمیگیره انگارک معمولیه سینم
میش بگیدچیکارکنم
سینه درداینانیست بدازدوماه یذره تیرکشیدهمین ازخردادگ زایمان کردم دوماه میگذره عادت ماهانه میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



474
1402/07/09



