سلام وقتتون بخیر خانم دکتر پسرم از دیروز سینه اش خس خس میکنه و صداش تغییر کرده،تب نداره و بینی اش هم کیپه که با پوآر تخلیه کردم،میشه لطفا راهنمایی کنید چه دارویی بگیرم سرما خوردگیش خوب بشه،ضمن اینکه رفلاکس هم داره و شیرخشک ar بیومیل میخوره و قطره بی بی کر و آد و کولیکز هم بهش میدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



284
1402/07/09



