من نمیدونستم ی ماه قابل استفادس بعد از استفاده چند ماه بعد دوباره سرما خورد دادم بهش اما تاثیر کرد براش
ته اش سه ماهه است
۷,۸ماه خیلیه جدید بگیر
سلام مامان گل حداقل یک ماه همه داروها من همیشه تاریخ باز شدن روی داروهای بچه هام مینویسم بعدیک ماه میندازم دور چون سرشونوبازکردی دیگه خاصیت دارویش ازبین میره همین طورخوبم نیست آخه بچه هاحساسن مثل مانیستن
این جواب دکتر برای یکی ازماماناست عزیزم
خواهش میکنم گل من 💜
بله بعد باز شدن طی یک ماه دور بریزید، برای 9 سال هر 8 ساعت 5 سیسی بدهید 💜
ازشون برای استفاده پلارژین سوال پرسیده بودن☝🏻
ولی من قبلا از دکتر بهداشت پرسیدم گفت اگر توی یخچال نگهداری بشه تا یکسال هم میشه نگه داشت
ببین بعضی داروها نوشته از زمان باز شدن فقط یک ماه میشه استفاده کرد که اونو باید بعد یک ماه دور بریزیم
ولی بعضی داروها نوشته بعد از هربار مصرف در اون رو ببندیم تو یخچال باشه که فک کنم مشکلی نباشه بعد یک ماه استفاده بشه
نه شربت تا زمان تاریخ انقضاش قابل استفاده ست. اون قطره ست که یک ماهه ست
هرچی رو خود شربت نوشته همون درسته
رو خود شربت ننوشته بعد یک ماه بریزید دور
اما به نظرم اگه تا یکماه قابل استفاده بود باید رو خود جعبه اش مینوشت
واسه دختر منم اثر کرد دو روز بهش میدادم
سلام مامان جان به روی قشنگتون
بهتر است دیگر ادامه ندهید، چون خود شرکت های سازنده برای کودکان توصیه میکنند شربت بعد باز شدن نهایتا تا یک ماه داده شود در مورد پلارژین کیدز خود شرکت سازنده واضحا ذکر کرده اصلا بعد 3 ماه از باز شدن ندهید 💓
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜