باسلام خدمت دکتراومای عزیز
من دوماهه زایمان کردم سزارین شدم ازکی میتونم درازنشست تمرین کنم برای اینکه شکمم جمع تربشه؟سوال دیگمم اینه که رد بخیه بعضی ها دیدم کمرنگه،سیاه هم نیست مال من رد بخیم سیاهه رنگش بابقیه ی قسمت های بدنم فرق داره هرچی پماد میزنم فایده نداره ردش نه میره نه کمرنگ میشه یعنی به مرور زمان بهترمیشه امیدی هست؟یا اخرش بایدلیزر کنیم اگه برای لیزر باشه چندوقت بعد میتونیم انجام بدیم؟
پرسش (1402/07/08):
دراز ونشست چندوقت بعداز سزارین؟
443
16
1402/07/08
سوال کننده
0
1402/07/08
سوال کننده

توعکس مشخص نیست اما از پررنگ تره
0
1402/07/08
s jh
والا من هنوزم نمیتونم دراز نشست بزنم
هم کمرم داغونه هم جای سزارینم درد میگیره
بستگی به بدنت داره
هم کمرم داغونه هم جای سزارینم درد میگیره
بستگی به بدنت داره
0
1402/07/08
s jh
کمرنگ میشه به مرور
مال منم اینجوری بود
مال منم اینجوری بود
0
1402/07/08
سمانه ودنیز🌊👶🏻
من ی ۴ ۳ ماهی هس میرم
0
1402/07/08
maryam t.b
من پرسیدم گفتن بعد از ۶ ماه
0
1402/07/08
سوال کننده
نه من خوبم همه چیم اوکیه فقط میترسم بخیه ها از داخل هنوز خوب نشده باشه
0
1402/07/08
سوال کننده
پس زمان میبره
0
1402/07/08
سوال کننده
بچه هامن گن هم میبندم تاثیری ندیدم
0
1402/07/08
zari khanom
منم شکمم جمع نشده درست و حسابی ...از هیکلم بدم میاد
0
1402/07/09
مامانِ لِنا 🧚♀️
شکمتو ببند،مخصوصا اگر زایمان اولته جمع میشه
من فقط بیست روز بستم جمع شد
من فقط بیست روز بستم جمع شد
0
1402/07/09
فاطمه 💕
سلام از روز چندم بعد عمل میشه شکم و بست
0
1402/07/09
سوال کننده
برامن روز دهم که رفتم دکترم بخیه هامو کشید گفت دو هفته بعد میتونی گن ببندی
0
1402/07/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
از 6 ماه بعد زایمان اگر شرایط خوب بود و مشکلی نداشتید میتوانید شروع کنید. بله به مرور زمان کمرنگ میشود اما الان بهترین زمان استفاده از پمادهای ترمیمی است به متخصص پوست مراجعه کنید تا گزینه های مناسب داده شوند و در مورد لیزر هم، بین 12 تا 15 هفته بعد توصیه میشود 💜
از 6 ماه بعد زایمان اگر شرایط خوب بود و مشکلی نداشتید میتوانید شروع کنید. بله به مرور زمان کمرنگ میشود اما الان بهترین زمان استفاده از پمادهای ترمیمی است به متخصص پوست مراجعه کنید تا گزینه های مناسب داده شوند و در مورد لیزر هم، بین 12 تا 15 هفته بعد توصیه میشود 💜
1
1402/07/09
سوال کننده
ممنونم دکترجان🌹
0
1402/07/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💓💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




