من اصلا سردرنیاوردم چی به چیه😐
عزیزم تاجاییکه من متوجه شدم دوقلوهات مشکلی ندارم
عزیزم تا جاییکه من متوجه شدم دوقلوها مشکلی ندارن و ریسک ها پایینه
باز دکتر کمک میکنن
اونجایی زرده ریسکاتو نوشته
قل یک
قل دو
براهرکودوم جدانوشته یک به چندهست
خداروشکر من اصلا سردرنیاوردم
وای خیلی استرس آزمایشو داشتم
دیگه گفتم تا دوشنبه دیونه میشم تا برم دکتر اینجا بپرسم
نگران نباش
مشکلی نیست خداروشکر♡
سلام به روی ماهتون مامان جان
مبارکتان باشد ، هم مارکرهای بیوشیمیایی هم ریسک محاسبه شده برای سندروم های ژنتیکی تریزومی ۲۱ و تریزومی ۱۸ و 13 همگی در محدوده کم خطر قرار داشته و منفی هستند ، کوچولوهایتان مشکلی ندارند درست مانند بقیه مادران سونوگرافی آنومالی اسکن را در زمان مناسب انجام دهید 💜