سلام
پسر من دقیقا 5ماه و 2روزشه. شیر خودمم میخوره. از دیروز پسرم و منو همسرم علائم سرماخوردگی داریم. پسرم خلط و سرفه داره فقط. هیچ کدوم تب نداریم. ایا جایز هست جوشونده گیاهی مصرف کنم؟ و ایا بدون نیاز ب مراجعه حضوری ب پزشک دارویی هست ک ب پسرم بدم؟
با تشکر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



285
1402/07/08


