سلام دکتر جان
دکتر واسه رفلاکس دخترم داروی پنتوپرازول تجویز کرده طعم دارو توت فرنگیه باتوجه به اینکه توت فرنگی حساسیت زا هست دخترم اگزما شدید داره میتونم دارو بهش بدم اگزماش بدتر نمیشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



485
1402/07/08


