سلام دکتر امروز روز ۱۶سیکلمه سونومو تکرار کردم.
الان کیست هست هنوز یا ترکیده؟
برای اقدام چی کار کنم قرص ال دی چیزی لازمه؟
لتروزول همونطور که فرمودین روزی یکی بخورم درسته؟
من دارو نخوردم فقط ورزش کردم هفته اول پریودیم و قند نخوردم.
الان ورزش شدید نکنم درسته؟
پرسش (1402/07/08):
برای اقدام بعد از کیست فولیکولار چی کار کنم
487
36
1402/07/08
سوال کننده
0
1402/07/08
سوال کننده

0
1402/07/08
سوال کننده
هیچ داروی محرک مصرف نکردم تاحالا
0
1402/07/08
سوال کننده
دکتر من قبلا روز ۱۶ ۱۷ تخمک گذاری بود.
الان روز ۱۲ رفتم کیست شده بود. پ با این حساب من تو پریودی باید اقدام کنم که😐😂
الان روز ۱۲ رفتم کیست شده بود. پ با این حساب من تو پریودی باید اقدام کنم که😐😂
0
1402/07/08
سوال کننده

امکانش هست اثرات مدروکسی باشه؟
0
1402/07/08
sahar s
😂😂😂😂، اسیر شدیم بخدا
0
1402/07/08
سوال کننده
عابخدااا هرماه با یه چیزی درگیریم😂😂😂
0
1402/07/08
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
طول سیکل ها چند روزه بود عزیزم؟
طول سیکل ها چند روزه بود عزیزم؟
0
1402/07/08
پزشک اوما
سونوگرافی قبلی را هم ارسال کنید تا ببینم
0
1402/07/08
سوال کننده
دکتر اینجا اینجا کامل نوشتم سیکل های اخیرمو
0
1402/07/08
سوال کننده

اینو روز دوازده انجام دادم و امروز جای خیلی معتبر ودقیق تریه
0
1402/07/08
سوال کننده
اینجا حجم تخمدان خیلی زیاد شده صلاح هست لتروزول بخورم یا استراحت کنم این مدت رو؟
تاحالا هیچ محرکی نخوردم
تاحالا هیچ محرکی نخوردم
0
1402/07/09
پزشک اوما
عزیزدلم قبلا در سونوگرافی ها تخمک گذاری تایید شده بود؟ فعلا خیر لتروزول نباید بخورید
0
1402/07/09
سوال کننده
من خیلی تاحالا سونوگرافی دادم تخمک داشتم.
ولی مثلا سه بارش رو یادمه مایع آزاد بود و تخمک آزاد شده بود.
ولی مثلا سه بارش رو یادمه مایع آزاد بود و تخمک آزاد شده بود.
0
1402/07/09
سوال کننده
یعنی بعد از تایم تخمک گذاری رفته بودم سونو
0
1402/07/09
سوال کننده
ماه قبلی کربلا بودم حدود ۱۰ ساعت پیاده روی بود و یادمه تخمدانم درد گرفت.
بعدشم شکر نخوردم و این ماه همون هفته اول چندین بار ورزش کردم نمیدونم تاثیر داشتن یا نه🙁
بعدشم شکر نخوردم و این ماه همون هفته اول چندین بار ورزش کردم نمیدونم تاثیر داشتن یا نه🙁
0
1402/07/09
سوال کننده
دکتر اون مایع آزاد چی بوده مگه تخمکی آزاد شده یا عفونت هست
0
1402/07/09
پزشک اوما
عزیزم بنابراین همه این موارد دخیل هستند بنظر من فعلا اگر درد شدید ندارید صبوری کنید اقدام هم داشته باشید ببینیم شرایط چطور پیش می رود اگر بارداری رخ نداد بعد اتمام خونریزی قاعدگی سونوگرافی را تکرار کنید تا اگر هنوز کیست پابرجا بود ال دی آغاز گردد مابع آزاد هم بدلیل کیست است فقط آخرین بار کی پاپ اسمیر انجام دادید ؟
0
1402/07/09
سوال کننده
چشم دکترجان حتما رعایت میکنم و تکرار میکنم سونومو.
0
1402/07/09
سوال کننده
متاسفانه تابه حال پاپ اسمیر انجام ندادم😅
0
1402/07/09
سوال کننده
من پریودم ۷روزس از روز ۹ و ۱۰ مگه میشه ال دی شروع کرد؟
1
1402/07/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و حتما انجام دهید این تست بسیار مهم هست خصوصا حالا که مایع آزاد هم دیده شده است، بله ال دی را از هر زمان از سیکل میتوان شروع کرد، مصرف بین روز 1 تا 5 پریود برای مواقعی است که هدف جلوگیری است نه درمان کیست
1
1402/07/10
سوال کننده
چشم خیلی ممنونم از راهنماییتون دکترجان😍😍😍❤️
0
1402/07/10
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم 💓😘💓
1
1402/07/10
سوال کننده
زنده باشید😍😘❤️🌸
0
1402/07/11
پزشک اوما
برقرار باشید عزیزکم 💜💜💜
1
1402/07/11
سوال کننده
stk: |~|11|~|178_col
0
1402/07/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1402/07/15
سوال کننده
دکتر هیچ احتمال بارداری نیست با این سونوها برا این سیکل درسته؟🙁
0
1402/07/15
پزشک اوما
عزیزم اگر احتمال نبود که نمیگفتم اقدام کنید
1
1402/07/15
سوال کننده
خوبه پس خداروشکر ممنونم😍❤️🌸
0
1402/07/16
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️💓❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




