سلام به پزشک عزیز اوما پسرم ابریزش بینی داره از صبح باباش سرناخورده بود ظاهرا از باباش گرفته یه کمی هم تب داره چیکار کنم قطره استامینوفن و پلارژین براش گرفتم واس ابریزش بینیش چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



233
1402/07/07



