سلام خدمت دکتر عزیز
من دوهفته علائم بارداری داشتم . زمان قائدگی یکی دوروز قبل بدن درد وسرگیجه داشتم و حالت افسردگی . امروز با ۴روز تاخیر خونریزی روشن ازم اومده . ولی بازم سینه هام درد میکنه و زیر شکمم سمت چپ درد میکنه. دیشب دختر ۴ساله ام خواب بد دید بلند شد محکم زد ب سینم و من یهووترسیدم. نمیدونم از ترس خون اومده یا پریودم. قبل قائدگی غذام کم شد و حالت تهوع شدید گرفتم که سابقه نداشت .
لطفا بگید چکار کنم ؟ صبح بیدار شدم دیدم خونریزی دارم
پرسش (1402/07/07):
پریودی با ۴روزتاخیری باعلائم بارداری
364
11
1402/07/07
سوال کننده
0
1402/07/07
محب الحسین(ع) 💚
سلام از موعدت گذشته یه بی بی چک بزن ببین مثبته یا نه
0
1402/07/07
سوال کننده
دکتر اینم توضیح بدم من تیروئید کمکار دارم . روز آخر پریود قبلیم لخته خون ازم اومد . ولی الانم که پریود شدم زیر دلم درد میکنه و سینه هام .
0
1402/07/07
سوال کننده
بی بی چک که الان نشون نمیده
1
1402/07/07
PARISA ...
چرا عزیزم برا بعضیا نشون میده برا منکه قبلا یه بار باردار بودم دو روز قبل موعدم نشون داد توام یه بی بی چک بزن ببین مثبته یا نه
0
1402/07/07
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
میزان خونریزی در چه حد است؟
میزان خونریزی در چه حد است؟
0
1402/07/07
سوال کننده
دکتر عزیز ب نظرم پریودم . خونریزی تقریبا داره زیاد میشه . حرکت میکنم کار میکنم بیشتر میشه
1
1402/07/07
پزشک اوما
عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست ولی فردا به من از حالتان گزارش دهید
0
1402/07/07
سوال کننده
شما مطب حضورا هم مریض می بینید ؟ میشه حضورا بیایم؟
0
1402/07/08
پزشک اوما
عزیزدل من هستید بنا به قوانین اجازه معرفی خودم را ندارم. وگرنه من هم مشتاق دیدن روی ماهتون هستم 😘💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




